Förlåt att förstöra din fantasi, men var väldigt försiktig om du gör detta.
En vän till mig gjorde detta med sin man sedan 10 år, tillsammans med en kvinnlig vän som de tyckte de kände väl. Precis på det sätt du tänkt, mannen var liksom med men hade inte samlag med kvinnan. (Har ändrat lite nedan för att inte hänga ut min vän, med bibehållen poäng)
Några veckor senare har kvinnorna en konflikt som handlar om nåt helt annat. Den andra kvinnan anmäler då paret för våldtäkt, OBS! hon medjer att hon var med på det och att inget tvingat henne eller så. Hon menar dock att hon var jättefull och inte kunnat samtycka till det ömsesidiga oralsexet.
De hade druckit två glas vin var, vilket alla höll med om. Eftersom folk reagerar olika på alkohol så bryr sig rätten inte om promillehalt (som ej fanns uppmätt här) utan de går bara på "offrets" story. Eftersom det anklagade paret var gifta ansågs det vara "två mot en" = grovt brott. Att mannen inte haft samlag med henne spelade ingen roll, det var "tillsammans och i samförstånd". Båda fick fängelse i flera år. Detta är vanliga människor, inga psychon.
Ska du göra detta ändå så är mina råd:
- var helt nyktra och se till att det på något sätt kan bevisas vid behov
- gör det inte i Sverige utan i ett land med mer tillåtande lagstiftning/praxis