• Magnus Anderson

Baldurs gate 2

Är det någon som har instruktions boken till Baldurs Gate 2 Shadows of Amn?

Fick inte med den när jag köpte Baldurs gate the collection

Om någon kunde skriva av den eller scanna eller kopiera å skicka med snigel post eller vad som helst.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-16 19:49:57:
    Glömde det är till Pc

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-30 19:47:16:
    Eller om nån kan förklara armor systemet för mig?????

• Svar på tråden Baldurs gate 2
  • Tvillingfarsa

BG2, ah the memories.

• Glondim

Jag har det

Länge sedan jag spelade det.....kanske ska installera det igen

Jag skulle ju kunna skicka den till dig så kan du kopiera den eller nått sånt.

/ Johan

• Magnus Anderson

Glondim skrev 2007-09-17 15:23:50 följande:

Jag har det Länge sedan jag spelade det.....kanske ska installera det igen Jag skulle ju kunna skicka den till dig så kan du kopiera den eller nått sånt./ Johan
    Jag har tillgång till kopiator på arbetet så om du kunde skicka den så skulle det vara underbart. Finns en del grejer i spelet som jag inte fattar å hoppas manualen tar upp.

Om du mailar mig på Magnus_Anderson78@hotmail.com så ska du få min adress om du vill skicka den till mig. Självklart ska du få tillbaka den
  • essarf

Taget från BioWares sida:

Det finns tydligen en på skivan att skriva ut!

-----------------------------------------

1.04: [BG/BGII] - Where can I get a replacement manual for the Baldur's Gate series? (Back to Top)

BioWare cannot provide you with a replacement manual. However, there are Adobe Acrobat PDF manuals on the install disks for the Baldur's Gate Series. The game manual file should be located in the root directory of the CD-rom. To properly view the file you will need to have Adobe Acrobat Reader installed.

• digamond

Så äntligen kom jag på vad jag hade för inlogg här igen hehe :)

Antar att du kanske fick mitt mail .. med länken?.. säg till om du behöver det igen..

• McGyverForTehWin

Du har ett THAC0-värde som anger vad du behöver slå på en d20 för att träffa någon som har AC 0 (THAC0 = To Hit Armor Class 0). All AC > 0 dras från det värdet och all AC

• Magnus Anderson

Får tacka alla för hjälpen men det har löst sig nu.

essarf Tack så mycket hittade dne på skivan

Svar på tråden Baldurs gate 2