• Vanillakiss

unga mammor i götebog?!

finns det några unga mammor i göteborg som har lust att ta en fika eller kanske bara en prommis ? Själv bor jag i Angered!

• Svar på tråden unga mammor i götebog?!
  • grönaängar

hej ja har lust o lära känna er mammor i gbg

• Yota

Hejsan! jag lär gärna känna lite unga mammor. Har dock en aldelets ny liten flicka (7/9) så har inte kommit in i rutiner ännu. Men hemmafikor kanske? Där allt finns tillhands //Veronica

• grönaängar
    Yota skrev 2007-09-18 14:18:31 följande:
    Hejsan! jag lär gärna känna lite unga mammor. Har dock en aldelets ny liten flicka (7/9) så har inte kommit in i rutiner ännu. Men hemmafikor kanske? Där allt finns tillhands //Veronica
    hej får man fråga om du som ung mamma hunnit utbilda dig innan barn o jobbat fast eller om du tänkt göra de senare när bebben är ex 1 år?
  • Yota
    grönaängar skrev 2007-09-18 14:20:47 följande:
    hej får man fråga om du som ung mamma hunnit utbilda dig innan barn o jobbat fast eller om du tänkt göra de senare när bebben är ex 1 år?
    Jag studerar till lärare men har tagit ett års uppehåll nu när Evelinn har kommit. Dock är jag lite velig med vad jag vill egentligen.. så det är skönt att ta ett uppehåll och få fundera på det. Jag har jobbat en hel del innan jag valde att studera. Varför vill du veta
  • grönaängar
    Yota skrev 2007-09-18 14:37:54 följande:
    Jag studerar till lärare men har tagit ett års uppehåll nu när Evelinn har kommit. Dock är jag lite velig med vad jag vill egentligen.. så det är skönt att ta ett uppehåll och få fundera på det. Jag har jobbat en hel del innan jag valde att studera. Varför vill du veta
    sitter i sitsen om ja ska fortsätta studera nu trots illamående trötthet uttmattning när ja e gravid eller om a ska ta allt efter mammaledigheten istället?
Svar på tråden unga mammor i götebog?!