billigt smink?
så har jag självklart blivit av med hela sminkväskan och har verkligen inte råd att köpa nytt nu, men måste verkligen ha nåt.
Finns det någon sida med lite billigare smink? T.ex smink.nu har ju en del billigt.
så har jag självklart blivit av med hela sminkväskan och har verkligen inte råd att köpa nytt nu, men måste verkligen ha nåt.
Finns det någon sida med lite billigare smink? T.ex smink.nu har ju en del billigt.
Jag tycker att H&M har ganska billigt smink...
www.pureluxecosmetics.com
Proverna av ögonskugga är suveräna kostar 1-2dollar st och nu har de dessutom 25% rabatt!!
Funkar som MUS eyedust - en del är lika bra andra är bättre och vissa är sämre
rimmel
På tradera finns det nytt smink som är billigt. T ex samma billiga märken t ex HM har, fast ännu billigare. Man kan där även köpa "dyrt" smink billigare än i butik (t ex I.D) Kolla också strawberrynet.com om du vill ha märkesprodukter
Sminkväskan borta, huuu, stckars dig
oj, det blev nåt fel.. i alla fall. bästa stället nånsin...
Jag använder enbart BYS sminket nu & det är kanon bra & till billig kostnad.
Bys finns även det att köpa ifrån smink.nu
Wet n' Wild är ett superbilligt märke som faktiskt inte är så dumt alls. Finns att köpa hos Pashion - pashioncosmetics.jetshop.se/
---
bjooti.net
pret-ty.se
Tanke här, blev du väskryckt? I så fall ska du polisanmäla, kontakta ditt försäkringsbolag och begära ersättning; kanske du har kvar kvitton på inköpen, eller kan hitta dem när du öppnar ditt konto på internetbanken? Försöka duger. Har du drulleförsäkring? Om du bara har glömt väskan nånstans borde drulleförsäkringen kunna gälla. Jag skulle inte ge upp förrän jag kollat, smink är dyrt.
Tanke här, blev du väskryckt? I så fall ska du polisanmäla, kontakta ditt försäkringsbolag och begära ersättning; kanske du har kvar kvitton på inköpen, eller kan hitta dem när du öppnar ditt konto på internetbanken? Försöka duger. Har du drulleförsäkring? Om du bara har glömt väskan nånstans borde drulleförsäkringen kunna gälla. Jag skulle inte ge upp förrän jag kollat, smink är dyrt.