Nån fr sri lanka Födda 75
Hej hej
som sagt Finns det några som är adopterade fr sri lanka 1975??
Jag e född 750509. I en by som heter Panadura. Jag kom hit när jag var 3 månader gammal å vägde då 2500. Jag va rejält undernärd å låg på Barn infektions kliniken på UMAS I malmö
Min pappa å (kvinnan som adopterade mej) var gifta på den tiden men skiljde sej 6 mån efter jag kom hit.
Hon var rejält knepi å drack en hel del alkohol. Sen träffa min pappa min mamma å dom fick en son Min lillebror.
Jag har aldrig varit på sri lanka å vet inget om mina biologiska föräldrar Vill igentligen inte veta ngt heller för den delen.
Men jag tycker det hade varit kul ifa det fanns fler fr sri lanka. Verkar mest vara fr indien.
Jag & Min sambo har 2 biologiska barn Matilda född 04 & Amanda 06.
Vi bor i furulund (utanför lund) i ett hus å vi stor trivs. Tycker det är fantastiskt att se att ens barn är lika mej. Det är nog det som har påverkat mej mest av att vara adopterad att jag aldrig på släkt kalas varit lik nån. Min bror e en kopia av vår pappa men jav har inte varit lik nån.
Min äldsta tjej är en kopia av mej medasn lilla syster är pappa upp idagen.
Min stora tjej är väldigt lik mej till sättet å lillan är pappas lugna tös. Tycker det är häftigt att man ändå har dom generna i sina barn samtidigt som jag är väldigt lik min pappa i sättet Fast jag inte är hans bio barn.
Jaa jag hoppas ifa att det finns nån mer tjej/kille som är fr sri lanka
KRAM PÅ ER