• millan87

tv program om unga mammor ikväll

på 5an, kl 20.00
    ville bara tipsa,
    kanske skulle va nåt??!=D

• Svar på tråden tv program om unga mammor ikväll
  • God Is A Girl

Här är en som ska titta på de iaf

• trollmammsis

jasså? lär man ju titta på men jag tycker oftas att det e så omogna mammor på såna prigramm...som e ute o fetsar hela tiden,,,... inga påhopp e själv en ung mamma  

• millan87

jag tycker d kan va kul=) se hur andras vardag ser ut=)

• trollmammsis
    millan87 skrev 2007-09-13 16:59:45 följande:
    jag tycker d kan va kul=) se hur andras vardag ser ut=)
    ja jag med.... fast ofta så tycker jag att dom ger rätt för många fördommar om unga föräldrar...skulle jag tex vara med så skulle våran familj vara som en vanlig svensson förutom åldern...nej orkar inte en sån här disskussion då jag själv e en ung mamma som sagt, men tycker att "rätt" unga mammor borde synas mer   
  • Fröken Rosenknopp

Håller med trollmammsis. Det ska göras sån stor grej av det, precis som att man var onormal på nåt sätt bara för att man går emot strömmen, som ofta skaffar första barnet vid 30... Det finns ju ytterligheter åt båda hållen dock.

• Swinghunny

Är det ett svenskt program?

Hårt att leva , hårt att dö! Svårt att skita i meterdjup snö!
  • millan87
    Swinghunny skrev 2007-09-13 17:06:34 följande:
    Är det ett svenskt program?
    a en svensk dokumentär:)
  • Swinghunny
    millan87 skrev 2007-09-13 17:07:23 följande:
    a en svensk dokumentär:)
    ok! Vad kul! Hoppas att jag hinner hem från jobbet! Vill också se! Vet man redan nu vilka som är med? Tänkte om det är någon härifrån eller om det är någon som man haft kontakt med tidigare ( alternativt kompis kompisar). *ler* 
    Hårt att leva , hårt att dö! Svårt att skita i meterdjup snö!
  • millan87
    Swinghunny skrev 2007-09-13 17:11:02 följande:
    ok! Vad kul! Hoppas att jag hinner hem från jobbet! Vill också se! Vet man redan nu vilka som är med? Tänkte om det är någon härifrån eller om det är någon som man haft kontakt med tidigare ( alternativt kompis kompisar). *ler* 
    de står lite på kanal 5´s hemsida..
Svar på tråden tv program om unga mammor ikväll