• Sus98

3 missfall tidigare

Hej!!!

Har i ett tidgare förhållande fått tre MA under en ganska kort period. Har nu ett nytt förhållande och vi har börjat fundera på en liten. Nu börjar mina tankar och min oro....tänk om det händer igen!
    Har gjort en utredning där de inte hittade ngt. Usch...såg också statistik för dem som haft tre mf förr....såg inte lovande ut!!!

Kan ingen komma med något positivt!!!

• Svar på tråden 3 missfall tidigare
  • EMND

Sus98. Jag går och hoppas att det aldrig hände igen. Det finns inga garantier. Jag tänker inte göra saker som jag gjorde i 2 föra graviditet. Lyfta tunga saker (flytta), oroa mig för mycket och låta jobbet stressar ihjäl mig, måla vägarna, färga håret, äta vitlök, resa, resa, resa, sressa, stressa...Det jag kommer att göra dock är utredning och försöka med samma man igen- han är min bästa :)

Dina och din nye mans genetik går kanske bättre ihop, vem vet. LYCKA TILL i alla fall.

• Cia o krabaten

Kan inte trösta annat än om man inte vågar försöka har man ingen chans att vinna.
    Har själv 4mf efter min dotter.
    Samma pappa och inget annat ändrat så vi vet inte alls vad som händer.
    Men läkaren på utredningen sa iaf att jag får träna och leva som vanligt för är dte starkt nog att leva kvar sp stannar det.
    Lycka till!

• TesS08

Har också haft 3 mf/ma...Hann inte gå igenom någon utredning. Blev gravid direkt efter de sista mf...Är nu i v.23
    Man måste bara våga. Jag gav ej upp...Jag skulle jävla i mig ha mig en bebis
    Sen så har vissa bara en jävla otur innan de blir något.

• Sus98

Tack för era svar:) Så sant så sant....att om man inte försöker har man inget att vinna. Hoppet blev en aning större efter TesS08:s inlägg. Vad kul att det verkar gå bra för dig!!! Lycka till allihopa!!!

Svar på tråden 3 missfall tidigare