Gravid utan att det syns på testet ??
Hej !
Jag undrar om nån kan svara på - jag är fem dagar sen på mensen nu, har hur många grav-tecken som helst och går bara och väntar på mens för det syns inte på testet ???? Jag hajar noll...
Hej !
Jag undrar om nån kan svara på - jag är fem dagar sen på mensen nu, har hur många grav-tecken som helst och går bara och väntar på mens för det syns inte på testet ???? Jag hajar noll...
Visst KAN du vara det. Du kan vara "låghormonare". För min väninna syntes det inget på gravtesten förrän efter 3 veckor...hon höll på att bli knäpp ...
Men jisses att det kan bli så, 3 veckor...
Hur gör man då, jag kommer ha insättning nästa vecka, ska då förmodligen testa den 30/9, ska man fortsätta med alla hormoner mycket längre för att inte "stöta" bort det som ev finns??
Jag ska visserligen testa på testdag sen testa igen efter några dagar över hos läkare, men hur länge ska man forstätta...???
Ursäkta om jag lånade lite tid i din tråd KixVix...
Hoppas verkligen du får svar snart, finns inget värre än att inte veta... Önskar dig all lycka till...
*kram*
hej jag visar inget någon av gångerna jag har varit gravid förän efter minst en vecka.. kanske kan hjälpa dig lite i allafall.. ( har dock inte fått behålla något av mina fyra så väntar på utredning nu.. =( ) men de finns hopp så man ska inte ge upp
hur har de gått för dig?? fick du nått pluss..