• miras34

2 missfall

hej under detta år har jag haft 2 sena missfall.Det Första missfallet konstaderades i v 17 +3 och det andra i vecka 15 +1.
    Det första blev en 2 vägsabortdvs jag fick föda fram det dödfödda barnet som dock hade krympt ihop så mycket. nu det andra fick jag veta på tors den 23 att bebisen dött och vi fick en tid för 2 vägsabort 1 vecka senare. Men dan efter satt missfallet igång av sig själv så vi åkte in akut och då plockade dom ut bebisen med tång för bebisen satt precis i slidöppningen.så då fick vi se bebis och det känns jätteskönt.

detta blev lång men i såna här fall är det skönt att skriva av sig.

• Svar på tråden 2 missfall
  • miras34

tack för ditt inlägg det värmer

Sparken skrev 2007-09-04 10:14:04 följande:
    Vad hemskt!! Lider så med dig!! Många kramar!!
  • FruBe

Beklagar verkligen. Hoppas att du nästa gång får bära ditt barn hela vägen och föda ett friskt barn!

Du verkar vara en stark människa.

Många kramar.

Var inte rädd för att livet ska ta slut, var rädd för att det inte ska börja!
  • miras34

Tack! Varför jag känner mig stark är ju att jag har en frisk dotter med min föredetta så min nya man har fått ett bonusbarn i alla fall.Men jag kan lova att sorgen är stor om vi ej kan få barn ihop för min man är världens mysigaste.

FruBe skrev 2007-09-04 10:24:14 följande:
    Beklagar verkligen. Hoppas att du nästa gång får bära ditt barn hela vägen och föda ett friskt barn! Du verkar vara en stark människa. Många kramar.
  • Skogsmulla

Vad du har fått gå igenom!

Jag har också fått två missfall, men inte så sena, slutet av v.7 och slutet av v.13, och det är ändå jobbigt.

Jag vet inte vad jag ska säga till tröst, önskar det fanns någon, hoppas bara du har någon att hålla om och prata med.

• miras34

Hejsan jo då jag har min Man och min dotter från ett tidigare förhållande och så våra 2 tryffelhundar.

Skogsmulla skrev 2007-09-04 12:16:44 följande:
    Vad du har fått gå igenom! Jag har också fått två missfall, men inte så sena, slutet av v.7 och slutet av v.13, och det är ändå jobbigt.Jag vet inte vad jag ska säga till tröst, önskar det fanns någon, hoppas bara du har någon att hålla om och prata med.
  • Lial 78

Vet vad du går igenom,jag har ganska nyligen gått igenom mitt andra sena missfall,upptäcktes i v19 Det är tråkigt att sånt här händer.Jag har inte fått nån förklaring men väntar fortfarande på lite mer provsvar.Massor av kramar!

• Nicolina S

Har också fått två missfall i år, dock inte så pass sent i graviditeten som du. Hoppas det går bättre nästa gång. Många kramar

Svar på tråden 2 missfall