• Fru E

Ömma bröst, vad står det för?

Funderar på en sak som kanske någon där ute har svar på...? Förr så hade jag alltid ömma bröst mellan äl och mens, sedan har jag gjort en del ivf-behandligar så jag tror att det har blivit lite rubbat... det har alltså inte förekommit det senaste halvåret då jag ej varit under behandling. Nu helt plötsligt denna och förra månaden så har jag superont i brösten innna äl! Vad betyder det egentligen??

Hoppas på tankar eller svar! /Fru E

• Svar på tråden Ömma bröst, vad står det för?
  • Hanah

Jag har också alltid haft ont i brösten mellan äl o mens, tills jag började med IVF i våras. Hade inte ont i brösten den här månaden heller, men igår plussade jag!! Idag har jag ont i brösten. Kan inte förstå varför det har varit olika...

• Fru E

Hanah... grattis! har du blivit gravid genom ivf, eller "på naturlig väg"?

• Fru E

Ingen annan som förstår sig på det här med ömmande bröst...?

• Love4cats

Jag brukar ha lite ömma bröst veckan innan mens. Men bara precis kännbart. Inget annat.
    Lurigt det där........

• Miss u

Det är så skumt.har aldrig haft ömma bröst innan.. men d började först lite grann mellan förra ÄL och BIM.. men denna gången trodde ja verkligen ja va gravid.. känns tom som om de blivit större.. men inte någon bebbe här inte.. hur kommer de sig? hur kan kroppen ändra sig så när det inte ens hänt något?? hm.. verkligen skumt...

Svar på tråden Ömma bröst, vad står det för?