• HjärtePrinsen Filip06

Nya goa vänner sökes, adopterad från alla världens hörn.

Vill gärna ha nya vänner som med är adopteade liksom jag,

Jag är född 1981
    Är adopterads från Indien /calcutta, våren 1983, kom till hemstaden Trollhättan.
    Nu mera bor jag i Skövde med min man och våran söta son Filip på 10½månad..

Vore kul o snacka me andra vuxna adopterade med barn och kanske träffas IRL...
    ♥ (¯`°?.¸ ♥Filip♥¸.?°´¯) ♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-21 19:26:33:
    www.familjeliv.se/Forum-13-248/m26106242.html

Lista över
    Vart vi kommer ifrån
    Hur gamla vi är
    När vi adopterades till Sverige.
    Vart vi bor idag.
  • Svar på tråden Nya goa vänner sökes, adopterad från alla världens hörn.
  • HjärtePrinsen Filip06
    ingen mer adopterad här inne eller

• mammatillvictor

Jo, jag! Från Ecuador Väntar själv på att få åka till Vietnam och hämta vår son!

• HjärtePrinsen Filip06
    Vietnammamma---> Mysigt,när är de dax?! funderar lite med på att adoptera våran nästa. men de får vi se. Ecuador kommer min kompis blivande sambo ifrån, hon har varit där nu i vår o sommar. kom nyss hem me deras gemensama barn. annars känner ja bara några få där ifrån.

ja var med i en adoptionsgrupp för vuxna aopterade i trestads området.  dvs Trollhättan, Vänersborg o Uddevalla. ja o min kompis startade den 1997. har funnits sen dess. nu vill ja starta en ny grupp här i skaraborg. jag är adopterad via AC...

Nu sitter ja uppe me våran son han små pratar lite.  ville nog sova mera han va så grining förut. så bytte blöja o myste lite me våran katt, Siri..      

• Fagerholm

Hej
    är också adopterad från israel jag och min tvilingsyster kom hit när vi var 11 veckor gammla -85.

Jag är 22 år idag och bor nu i Gävle där jag studerar till lärare. tycker också det vore kul med kontakter med andra adopterade så du får gärna höra av dej har även skrivit ett medelande i din gästbok.

blev överaskade av att se att det finns ganska många adopterade här inne ändå det hade jag inte trott.

• HjärtePrinsen Filip06
    Ja jag är ju rätt inne i adoptions verksamheten ja, Jag och (Puff 81) här inne, hade en vuxengrupp för bara adopterade i Trollhättan , Vänerborg och Uddevalla. alla var adopterade från alla världens hörn. vi har kvar den än, men min kompis har den, nu mera med en annan kompis till oss. de har i sin tur start en nu grupp åldern där är från 10 till 15 .. jag blev aktiv mera i vuxen ålder 1997 mer exakt. var på forum och seminarium rixträffar i STHLM många gånger..så adopterade vänner har ja gott om, vissligen inte här i Skövde men annars...MVH Hanna

Fagerholm ---> varför trodde du inte det?!

ja vi är ett gäng här inne verkar det som. ja känner endel som är adopterade här inne med. var med i en tråd men de är svårt o komma in som helt "NY" o börja snacka tycker ja, man blev inte sedd eller så.. lite tråkigt..

så derför öppnade ja en egen tråd får se om det blir bättre ...

loves my family
  • maramiss

heeej! jag är adopterad från sril lanka kom hit hösten 80 då jag var 11 månader. idag har jag tre gobitar...

• Gitani

Hej hej!
    Jag är också adopterad. Kom till Sverige från Sri Lanka när jag var 3 månader 1977. Så jag är 30 nu, snart 31 =(. Bor i Karlstad med mina 2 underbara barn och min sambo.

• HjärtePrinsen Filip06
    hoo , va de börjar rassla till i tråden trevligt

Nu är jag o min man barnlediga, min godning är på sitt kortisboende över natten.. mer går o läsa på min sida kort mm.. kram Från Hanna i Skövde...

• rödarosor

hej jag är född 85 och är adopterad ifrån Polen.

• tuzen

Hejsan!

Är 76-a och kommer från det leende landet Thailand! :)
    Jag kom till Sverige vid 3 mån ålder.
    Snart 31 år och jag o sambon min, försöker att bli m barn!

Svar på tråden Nya goa vänner sökes, adopterad från alla världens hörn.