• Nella70

Kort vuxen???

Hejsan
    Jag undrar om det finns någon annan som har barn som är kortvuxna??
    Jag har en dotter som är kort vuxen som är 16år.
    Hon är som alla andra och har inga andra fel för utom att hon inte växer som hon ska. Det vore väldigt intressan att få prata med andra i samma situation.

• Svar på tråden Kort vuxen???
  • abnocto

Vad menar du med kortvuxen. Min 15-åing är 1.54 och lär nog inte bli mycket längre om det inte händer undervärk, men du kanske menar ännu kortare?

• abnocto

Såg nu i ett annat forum att din dotter var kortare. Min dotter umgås av någon anledning med andra korta, kanske dras de till varandra? Men en av dem är nog typ 1.45 och hon verkar vara lika populär som alla andra. Visst, jag reagerade när jag såg henne första gången men vande mig snabbt. EFtersom hela kompisgänget nästan är korta så märks det inte så mycket om en är 10 cm kortare än de andra.
    SÅ jag var nog inte helt rätt att diskutera korthet.

• Nella70

Hejsan igen......

Min dotter som är 16år är idag 1,39cm och kommer inte bli mer
    än 1,40-1,45 cm när hon växt färdigt.

• dontworrybehappy

Hej :)
    Jag är nu 24år och är 151,5cm lång.
    Söker på nätet just nu efter andra som har samma längd som jag för att dela erfarenheter eftersom att man inte "passar" in i korvuxen gruppen så hamnar man ju någonstans mittimellan och det värkar vara typ här! :)

Tacksam för svar!!

• Qurren

Min 16-åriga dotter slutade som 144 cm, skulle också tycka det var intressant läsa om hur andra tonåringar hanterat situationen med att acceptera sig själv som kortväxt!

• Onkel Panter

Trådnamnet syftar till en vuxen människa som är kort, men tråden handlar om en kortvuxen tonåring? Drömmer

• LMy

Du kan alltid gå med i FKV, där finns det många att prata med. Har hon någon att prata med, har hon träffat andra som är i hennes längd?

Svar på tråden Kort vuxen???