• Svar på tråden Okänsligt Åhléns!
  • Mizz Turko

Man tolkar väl det som man tolkar - men jag såg inte att dem menade något illa för barnlösa... man måste ju se helheten med vad dem vill.

• jempagirl

Låter inte så genomtänkt!

• phil

Tycker att den som skrivit bloggen tolkar in för mycket i texten.

• maria81

Jag kunde inte heller se att de menade något illa. Tolkar ungeför som att när man får barn händer det mycket i ens liv och det blir mycket att fixa och hålla ordning på och allt detta man behöver finns under "ett och samma tak" i åhlens sortiment..

mamma till Buspojkarna Jonathan och Elias *älskar*
  • Skorpan081

Jag tycker inte att det var något okänsligt med den texten. Nu har jag visserligen barn, men jag har svårt att se det okänslig i den hur jag än vrider och vänder på det. Hela utskicket var ju helt och hållet barnfokuserat.

• Skorpan081
    maria81 skrev 2007-08-24 23:16:20 följande:
    Jag kunde inte heller se att de menade något illa. Tolkar ungeför som att när man får barn händer det mycket i ens liv och det blir mycket att fixa och hålla ordning på och allt detta man behöver finns under "ett och samma tak" i åhlens sortiment..
    Precis!
  • Nettis1975
    maria81 skrev 2007-08-24 23:16:20 följande:
    Instämmer
  • Mizz Turko

Men det är som med allt annat, vissa tar saker från texter som egentligen inte ens finns...

å att reagera på allt som finns nästan...

• Pingulina

Helt okej och inget okänsligt enligt mig.

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.
  • En liten katt

Nej det var en överdriven tolkning!

Svar på tråden Okänsligt Åhléns!