• Im Fabulous

Varför tänder man på analsex?

Du som tänder på analsex; vad gör att du tänder på just analsex?

Jag är inte alls emot analsex, utan är bara nyfiken på vad det är som gör att man tänder på analsex. Är det för att det är lite förbjudet, för att det är annorlunda eller för att det är lite förnedrande? Eller har det med bajs att göra?

Vill ha svar ifrån både män och kvinnor!

------------------------------------------------------------------

ursäkta om det inte går att vara anonym, hoppas kunna få lite svar iallafall..

• Svar på tråden Varför tänder man på analsex?
  • Nyfiken gul

För att det är skönt helt enkelt?

Precis som att många tänder på att bli sugen på brösten eller på fötterna eller annat - analområdet är för många en erogen zon helt enkelt...

Det är skönt - därför har jag analsex.

• Anonym (spännande)

Har det typ aldrig men skulle gärna prova igen, kör med fingrar ibland bara vilket är skönt, spännande och lite busigt! Så känner jag i alla fall!

• Khalandraa

Jag skulle vilja säga att jag tänder på det -fysiskt-, inte mentalt. Det är skönt, helt enkelt. Det finns nerver även där. Sen så känns det även mer brutalt, vilket är något jag uppskattar.

• Im Fabulous

Okej... men kan vi ta det ifrån andra hållet ?

Tänder min kille på analsex för att jag är 'tajtare' där bak? Det lär väl finnas någon mer djupgående anledning, som att han tänder på att det är lite förbjudet?

och VARFÖR finns det >Bara

• Anonym

för att det e skönt o lite porrigt, älskar ha det med min sambo...

• Im Fabulous
    Khalandraa skrev 2007-08-23 22:58:58 följande:
    Jag skulle vilja säga att jag tänder på det -fysiskt-, inte mentalt. Det är skönt, helt enkelt. Det finns nerver även där. Sen så känns det även mer brutalt, vilket är något jag uppskattar.
    men om det är mer brutalt som du nämner, då har det ju även en 'psykisk faktor' att du gillar analsex?

För ärligt talat, för mig som tjej är ju vaginal sex mycket skönare än analsex, men jag tänder mer på analsex än vaginal sex :P Hajjar ni ? :P
  • Im Fabulous

Tror att jag vill höra att min sambo tänder på att det är lite förnedrande för tjejen... Vilket är helt okej att han tycker (isåfall)

• Khalandraa

Im Fabulous skrev 2007-08-23 23:02:22 följande:

men om det är mer brutalt som du nämner, då har det ju även en 'psykisk faktor' att du gillar analsex?För ärligt talat, för mig som tjej är ju vaginal sex mycket skönare än analsex, men jag tänder mer på analsex än vaginal sex :P Hajjar ni ? :P
    Nej, brutalt rent fysiskt menade jag. Jag tycker om då det gör lite ont.
  • Anonym (Masen)

Hej
    Ja du inte är det bajset som lockar.
    För mig handlade det om att upptäcka vad en tjej och man själv gillade. En bisexuell tjej ville att jag skulle slicka henne hela vägen från ryggslutet mellan skinkorna och föra in tungspeten i hennes anal. Jag prövade på henne och hon prövade på mig. Kanon. Att föra in slemhelge i analen var till en början bara en tanke men då jag prövade först med tungan bad en kvinna att ta henne där ochhon njöt verkligen. Man får ta det försiktigt jag brukar bara köra i ollonet och lite till, men det är kanonskönt och har man en massagestavsom medhjälpare till klittan kan det bli riktigt bra.
    För mig handlar det om en blandning av lite förbjudet, vågat men också om att våga utforska varandra. Min fru användder både tunga och finger på mig och det är inget jag kommit på utan hon märker att jag tänder på det. Hoppas jag givit lite svar på dina frågor. Tycker du är kanonsnygg, får man säga så?

• Khalandraa

Im Fabulous skrev 2007-08-23 23:03:14 följande:

Tror att jag vill höra att min sambo tänder på att det är lite förnedrande för tjejen... Vilket är helt okej att han tycker (isåfall)
    Givetvis kan det ses som förnedrande, iaf -mer- än vaginalsex
Svar på tråden Varför tänder man på analsex?