Ska köpa ny mobil
mitt abonnemang går ut nu i augusti vill inte förlänga då jag har tre och tycker inte alls om tre!
någon som vet några bra erbjudanden just nu med mobil och abonnenmag och grejjer??
mitt abonnemang går ut nu i augusti vill inte förlänga då jag har tre och tycker inte alls om tre!
någon som vet några bra erbjudanden just nu med mobil och abonnenmag och grejjer??
ingen??
Hej
Jag köper alltid mina mobiler på www.katching.se
där kan du se direkt vilket abinnemang man kan få och vad det kostar.
Dom är billiga och får alltid in dom nya mobilerna snabbt.
Mvh Jenny (som precis beställt därifrån)
Ja, katshing är bra. Klart billigast av alla jag har tittat på. Jag köpte nyligen en SonyEricson k810i där med comviq player-abbonemang. Telefonen kostade 895kr (då var det med portering i och för sig) och abbonemanget bundet (men ingen extraavgift) i 18 månader. Samma telefon+abbonemang får man på elgiganten betala 150kr förhöjd avgift på i 18 månader, d.v.s. där kostar den 2700kr. En viss skillnad jämfört med 895. Nyteckning var i och för sig en hel del dyrare.
Min erfarenhet av katshing är att de är lite som RyanAir, de kan ändra priserna från dag till dag, och helt plötsligt kan någon viss telefon med ett visst abbonemang vara jättebillig, så det lönar sig att surfa runt lite där, jämföra priser och räkna och hålla på.
Svenskläraren kan uppenbarligen inte stava till abonnemang klockan sju på morgonen. Jag skyller på att jag har sommarlov.
vad rekomenderar ni för mobil?
Vad vill du få ut av den?
de mesta kamera och musik och så ska den va liten och smidig gärna lite tjejjig:)
Jag köpte en sonyericsson. Tycker egentligen bäst om Samsung men ville prova nytt.
Denna köpte jag. Billig och ser ut att va en bra telefon. Ville ha en musiktelefon med bra kamera.
http://www.katshing.se/prod/prod.asp?aid=14332
åhh den ser fin ut! snygg design! hur blir de billigaste och köpa den då? med vilket abonnemang? eller utan abonnemang?
vi köpte från www.meramobil.se överdrivet billigt, framför allt om man köper via en kampanj!
jag har en brun nokia 7373 som jag ÄLSKAR! Den finns även i rosa.