• Rafael

Spel Efterlyses

Är på jakt efter ett spel till första playstation
    silent hill 1,
    nån som vet vart man kan hitta det eller faktiskt äger det,
    och kan tänka sig att sälja det

• Svar på tråden Spel Efterlyses
  • NOFX
    Rafael skrev 2007-08-05 19:28:20 följande:
    Är på jakt efter ett spel till första playstationsilent hill 1, nån som vet vart man kan hitta det eller faktiskt äger det,och kan tänka sig att sälja det
    Tjena!
    ja skulle först o främst gå ner te "spelbutiken" vet ej vars du bor lr om du har nån där? men snacka med dom, har dom dt inte inne kan dom alltid beställa dt åt dig..har själv beställt spel från både USA o spel som gått ur tiden när ja hade ps1..annars e dt bara blocket lr tradera som gäller=)
    men ja skulle råda dig att byta upp dig te ett PS3...helt klart värt!
  • Rafael

tackar tackar

men import blir så jävla dyrt.

läste ni det om blur ray - FIASKO -
    håller mig till min 360

• NOFX
    Rafael skrev 2007-08-07 16:31:00 följande:
    tackar tackarmen import blir så jävla dyrt.läste ni det om blur ray - FIASKO - håller mig till min 360
    hmm, har inte haft nå problem me min iaf=)
    gillar inte X-box fan så jävla klumpiga kontroller sen finns dt grymt mkt roligare spel o BÄTTRE utvecklade o coolare spelmotorer än te x-boxen...som förövrigt från början va tänkt mer som en "dator" än en spelconsol!nee viva la GTA säger ja bara;)hehe...väntar med spänning på nyaste GTA som kommer i november, då blir dt många o långa innesittar dagar/kvällar/nätter=)
  • essarf

GTA IV kommer ju på 360:n samtidigt som PS.

• I Din Panna

Har den, men säljer inte tyvärr ;)

• Rafael

har provat att ladda ner SH i bio format och köra på chippad PSX
    men det vela inte funka o bränna

• Färna

Om du inte redan har hittat det så såg jag en annons på blocket idag där dom sålde SH! Vet dock inte om de va ettan!

Http://www.tvspelbanditen.se var det som sålde det!:)

• durenmas
    Färna skrev 2010-07-14 08:56:16 följande:
    Om du inte redan har hittat det så såg jag en annons på blocket idag där dom sålde SH! Vet dock inte om de va ettan!

www.tvspelbanditen.se var det som sålde det!:)
    Haha du är ju för skön! Tråden va ju jättegammal, den senaste skrev för tre år sen ju Cool
  • Färna

Haha.. Man ser ju inte i iphonen hur gammal den är!:) men man vet ju aldrig om TS hittat spelet än!!:)

Svar på tråden Spel Efterlyses