• Trinity78

Min katt äter pistagenötter

Det KAN inte vara nyttigt.

Gravity always wins
  • Svar på tråden Min katt äter pistagenötter
  • LillaLulla

Ingen aning. Men låt den inte äta pistagenötter då!

• Trinity78

Nej, det var inte riktigt meningen. Sambon tappade en nöt på golvet och Zero försökte äta upp den. Han verkade mest intresserad av saltet på den dock.

Gravity always wins
  • gemelli

Det gör min hund oxå, och tror inte det är farligt. Fiiina fettsyror i nötterna

En liten Vide i magen enligt ul
  • Jackass no 1

He he min ena katt äter chip, cheeze balls och ostbågar .

(¯`°?.¸ ღ♥ My ♥ღ ¸.?°´¯)
  • StoltMamma26

Jag har en katt som är galen i choklad, och boy, vet inte om det är farligt för katter, bara att det är farligt för hundar.

• Längtar efter en liten

Har ingen katt men däremot en hund som äter allt.

Räkor,banan,grönsaker osv

MA 12/2 2007. Pluss igen 29/6 2007 *lycklig*
  • Thursday

Min ena katt åt just salta pinnar. Han dricker för övrigt allt som är i glas - apelsinjuice, te, saft, cider, gurkspad...

• Mumfy  1

Våran kisse älskar fetaost ,oliver Pringles chips ,ostbågar/bollar ,ljummen spaghetti & vaniljyoghurt
    Tar gärna en råtta eller fågel ibland oxå

Acceptera det du inte kan förändra & ha mod att förändra det du kan !
  • Dexan

Min katt är tokig i ärtor, oliver, vitkål, fisk och skaldjur.
    Äter inte pålägg eller kött om man ger henne.

• Pumpkin
    StoltMamma26 skrev 2007-07-23 22:42:29 följande:
    Jag har en katt som är galen i choklad, och boy, vet inte om det är farligt för katter, bara att det är farligt för hundar.
    Choklad är inte bra för något djur vad jag vet, bland annat hästar och hundar blir drogade av det.

En av våra katter älskar broccoli (hon blir helt galen så fort hon känner lukten!) och messmör.
  • Pumpkin
    Thursday skrev 2007-07-23 22:43:50 följande:
    Min ena katt åt just salta pinnar. Han dricker för övrigt allt som är i glas - apelsinjuice, te, saft, cider, gurkspad...
    Haha, vätskor i glas är hett byte här hemma också
  • mamyleine

Min mammas hund dricker vin.

Mamma glömde ett glas vin framme på soffbordet en gång och när hon kom tillbaka stod hunden och slickade i vinglaset. Efter de blir hon helt galen när mamma dricker vin står och tigger och när mamma druktigt klart stoppar hon ner nosen i glaset. TROR nog vin är farligare än nötter i alla fall :-P

~ If you think money can?t buy you happiness, you haven?t been shopping in the right stores ~
  • gealach
    mamyleine skrev 2007-07-23 22:56:50 följande:
    Min mammas hund dricker vin.Mamma glömde ett glas vin framme på soffbordet en gång och när hon kom tillbaka stod hunden och slickade i vinglaset. Efter de blir hon helt galen när mamma dricker vin står och tigger och när mamma druktigt klart stoppar hon ner nosen i glaset. TROR nog vin är farligare än nötter i alla fall :-P
    En riktig fyllehund, med andra ord! *förlåt, kunde inte låta bli*
  • mamyleine

HAHA ja men precis

jenesaispas skrev 2007-07-23 22:59:37 följande:
    En riktig fyllehund, med andra ord! *förlåt, kunde inte låta bli*
    ~ If you think money can?t buy you happiness, you haven?t been shopping in the right stores ~
Svar på tråden Min katt äter pistagenötter