• emelita

söker nya vänner mammor??

Jag heter emelie är 21 år snart är från gotland lever med min sambo vi har en gemensam en dotter på snart 4månader föddes 030407 2790 ga var 46lång
    Vi bor i knivsta mellan sthlm o uppsala, söker nya vänner kontakter finns det flera?

• Svar på tråden söker nya vänner mammor??
  • SizziSonny

hej,jag heter sizzi o bor i gbg,kanske en bit ifrån,hehe,men man kanske kan ha kontakt via msn? jag fick son den 9:e april,53 cm, 3895gram,han kom 12 dagar för sent den lilla skiten,hör av dig om du har lust

• Josefin83

Hej Emelie!

Jag heter Josefin är 23 år. Jag bor i Nacka tillsammans med min sambo och våran lilla dotter som föddes 24mars-07. Jag kommer ursprungligen ifrån södra Sverige.
    Jag känner inte så många här i stockholm,så det skulle vara kul att lära känna lite nya människor.
    Du får gärna höra av dig om du har lust

• Millsan

hej hej bor i hammarby sjöstad och vill gärna ha lite nya vänner som e mammor då jag inte har en enda nära vän som själv har barn

• klumpen03

Jag är 25 år och planerar för 4:e barnet, bor i Bohuslän

• AbsolutePink

Hej hej...fick en liten dotter den 17:e juli

• Millsan

Hej igen hur e d med er alla?? Idag tänkte jag sitta på balkongen och pressa under solen ( har juh varit så dåligt väder hela sommaren så man börjar likna en albino )

Absolutepink : såg att du oxå fått ett juli barn =)

• AbsolutePink

Japp en liten dotter...så underbar så...såg att ni fick den 070707...den dagen ville min sambo att vi skulle få...hur går det med allt då?

Millsan skrev 2007-08-06 09:22:13 följande:
    Hej igen hur e d med er alla?? Idag tänkte jag sitta på balkongen och pressa under solen ( har juh varit så dåligt väder hela sommaren så man börjar likna en albino ) Absolutepink : såg att du oxå fått ett juli barn =)
  • Millsan

Joda allt rullar väl på.. d blir lite väl lite sömn men d e väl därför man uppfunnit kaffe =) sonen vägrar sova om nätterna men annars blir d en mass gos och nu när vädret börjar komma ska vi gå på promisar.. själv då??

• AbsolutePink

Samma här...dottern brukar vara mera vaken på nätterna än dagarna...men man hoppas ju att det snart ska ändras

Millsan skrev 2007-08-06 11:04:24 följande:
    Joda allt rullar väl på.. d blir lite väl lite sömn men d e väl därför man uppfunnit kaffe =) sonen vägrar sova om nätterna men annars blir d en mass gos och nu när vädret börjar komma ska vi gå på promisar.. själv då??
  • Jonatan07

Hej jag är 20 år gammal bor med min sambo och våra son  jonatan på 5veckor gammal föddes 070702.våran son vägde 2670 och va 46 lång.

• a88a

Hej. Jag bor inne i Uppsala, inte så långt ifrån :) och jag har en dotter som föddes 070307 hon var 50 cm lång och vägde 3140 gram.

• gravida06

Knivsta mamma på 19 me dotterpå 14 månader..

Svar på tråden söker nya vänner mammor??