• Anonym (Nytändning)

Önskar tips på BRA dildo!!

Äntligen....

....så har min man helt vänt om i sina tankar och har testat på att vi har med en dildo i vårt sex!!! VBi leker och hittar nya njutningar hela tiden - häftigt!

Men....den dildon vi (jag fick i 30-årspresent av mina tjejkompisar!!) har är en ganska "trist" historia
    Det är en rak, ganska hård & ådrig sak och den är högljudd, men visserligen helt okej för oss som aldrig haft något annat - men nu VILL vi testa något nytt!!

Kikar runt på nätet - men vilken djungel!!!!

Jag/vi vill att den ska ha klitorisstimulator, schyssta vibrationer i själva penisdelen och gärna att den är hyfsat tyst (vill inte bli ertappade av barnen för att den låter!?)

Så ni som har mer erfarenhet änjag(vi - vad ska vi köpa??

Är det en Mr Rabbit vi ska ha eller kom med andra bra tips, tack!!

• Svar på tråden Önskar tips på BRA dildo!!
  • Anonym

hjälper till och puffar,vill också skaffa mej en dildo!!!

• Anonym

Tja jag kan inte ge några tips på dildos eg, eftersom det är så olika vad man söker.
    Det jag rek är att ni INTE beställer från internet eftersom det då inte går att "prova" den först.
    Sök er till en butik för "leksaker" och testa på!

• Anonym

Håller med om att det bästa är att se den i verkligheten dvs material, lukt, ljud...

Varför inte annordna ett sexparty för dina vänner. Käka middag med lite vin och titta sen på spännande grejor hemma i en trygg miljö =)

• Anonym (Nytändning)
    Anonym skrev 2007-07-18 20:58:10 följande:
    Tja jag kan inte ge några tips på dildos eg, eftersom det är så olika vad man söker.Det jag rek är att ni INTE beställer från internet eftersom det då inte går att "prova" den först.Sök er till en butik för "leksaker" och testa på!

Man kan väl inte testa den först där heller

Men visst....klämma lite på den kanske är okej?

• smurfis75

Precis som ovanstående svarade, gå in i en butik istället och känn er fram. Det finns så många olika former, vibrationer, pulseringar mm. Finns en jättebra butik på Söder i Sthlm ( om ni nu bor där) som heter Lovestore,  de har ett bra utbud och de har suverän personal som är riktigt serviceminded.

Mamma har 2 älsklingar Liam och Texas
  • Anonym (Nytändning)

Tyvärr bor jag ju inte i huvudstaden och här har vi en Lustgårdenaffär där jag köpt glidmedel några ggr och hon som jobbar där är urtrist, så det känns inget bra alls där

• Anonym (jag)

Visst är det bra att se sakerna först innan man bestämmer sig, men för mig är tipset självklart - En Mr Rabbit ska det va

• smurfis75
    Anonym (Nytändning) skrev 2007-07-18 21:09:45 följande:
    Tyvärr bor jag ju inte i huvudstaden och här har vi en Lustgårdenaffär där jag köpt glidmedel några ggr och hon som jobbar där är urtrist, så det känns inget bra alls där
    Ok, ni har inget i närheten då? I nästa "by" kanske Annars kan jag också rekommendera Mr Rabbit Har en Eclipse 7...tror jag att den heter.
    Mamma har 2 älsklingar Liam och Texas
  • Anonym (Nytändning)
    smurfis75 skrev 2007-07-18 21:12:41 följande:
    Ok, ni har inget i närheten då? I nästa "by" kanske Annars kan jag också rekommendera Mr Rabbit Har en Eclipse 7...tror jag att den heter.
    Åhh, den har jag ju spanat in ett antal ggr. Återkommer av någon anledning till den hela tiden

*Är den bra/skön?
    *Hur är ljudnivån på den?

På en skala 1-10p....VAR placerar du den då?

Många frågor - hoppas du vill svara?
  • Anonym

hej hej!! det hetaste tipset från min sida är http://www.lustgården.se/lustgarden/shop.nsf/mainframeie

den ser inte mycket ut för världen och det är iof inte en penetrerare (används ändast att stimulera mysknappen med)men GUDOMLIG att få det att pirra till!! ALLA i min kompiskrets har en "erik" och alla är super nöjda.. orgasm garanti vill jag lova!!!

Svar på tråden Önskar tips på BRA dildo!!