• Trollmor26

Ni som har haft missfall, se hit!

Usch jag vet att jag frågar massa, men jag undrar så mycket! Känner mig otroligt ledsen för det här och tårarna rinner mest hela tiden :( Har en liten fråga, ni som har haft missfall, hur har era blödningar sett ut??Som vanlig mens eller klumpig/klumpar eller hur??Tacksam för svar!Kram

• Svar på tråden Ni som har haft missfall, se hit!
  • Längtar efter en liten

Jag fick inga blödningar eller ont. Det var ett MA,kankse inte samma sak,ingen aning

Beklagar om du fått missfall

MA 12/2 2007. Pluss igen 29/6 2007 *lycklig*
  • Sweetangel85

Mitt var som en riklig mens, fast md klumpar i o rejäla smärtor!

♥ ÄL 19 Juli, BIM 2 Augusti ♥
  • LillPiraten

Jag hade troligtvis ett tidigt missfall i början av mars och då hade jag fruktansvärt ont och en massa klumpar och ännu mer blod än vanligt.

• 4an

Mitt var ungefär som en vanlig mens. Jag blödde lite sparsamt (det nådde knappt bindan) men blödningen höll på under en längre tid (1 v.), det kom inga direkta klumpar och jag hade ingen särskild värk. För mig så upphörde grav.symptomen tvärt på morgonen den dagen som blödningen började.

• Sweetangel85

Kanoxå tillägga att mina symtom försvann så fort blödningen kommit igång!

♥ ÄL 19 Juli, BIM 2 Augusti ♥
  • gloss

mitt började med bruna flytningar och gjorde då vul och hjärtat tickade men det var lite för litet för att vara i v. 8 och sedan några dagar senare så kom det lite blod. Då åkte vi direkt till akuten och gjorde vul. Och det hade dött. Så fick jag cytotec för att få ut allt snabbare. Jag tog tabletterna direkt när jag kom hem, och någon timma senare så började jag störtblöda och det kom stora koagel också. Och i 2 nätter så hade jag enorma värkar som inte blev bättre av värktabletter. Antar att kroppen ville få ut allt.

Men sedan vet jag inte hur det hade varit om jag inte hade tagit tabletterna.

Hoppas att det går bra för er

• skrivmaskin

Fick en miniblödning i fredes, vecka tio. Åkte in, konstaterade ofostrig graviditet. Sen en miniblödning till i söndes. Efter det ingenting, skrapas på torsdag.

• aprikosa

Kraftiga blödningar med jätteklumpar. Förlorade drygt ½ liter blod på en natt. Hemsk smärta.
    Har nu blött mensliknande i fem veckor efter mf..

• Danstroll

Hej hej!! Jag har haft fyra missfall och blödningarna har varit olika varje gång, det andra missfallet jag hade var det en massa köttiga klumpar och koagulerat blod som kom ut men dom föregående missfallen har varit som en väldigt riklig mens och kraftiga kramper ifrån ryggen och ner i blygdbenet...

Kramis

• Danstroll

Ett tilägg, jag är i vecka 21 nu och har haft blödningar sen vecka 7 men har inte fått nått missfall ännu så det är ju inte säkert att det är nån fara bara för att man blöder men man har ju alltid en oro, mina blödningar kommer ifrån ett hematom som sitter på nedre delen av fostersäcken....

Svar på tråden Ni som har haft missfall, se hit!