• sandy sandy

Bästa frisören i Stockholm??

Vill prova nåt nytt å nån ny frisör. Funderar på Björn Axen, har någon, någon speciell frisör där att rekomendera? Eller någon annan salong som ni varmt rekomenderar med trevliga, kunniga, duktiga frisörer!

Tell me!! :)

• Svar på tråden Bästa frisören i Stockholm??
  • Soul

SachaJuan. Har gått där i flera år och är supernöjd. Tyvärr är de dyra, men jag kan inte gå till någon annan frisör längre. Min frissa heter Fiorella, men de ska alla var väldigt duktiga. Inte helt ovanligt att man springer på kändisar där.

• sandy sandy

va menar du med dyrt då?? börn acen är ju oxå dyrt lixom ;) men ja e beredd att lägga lite alla fall men inte flera tusen direkt...

• elims

hehe... Toni&guy menade jag ju

• Irre

Ingela på Duon. Ligger på Kungsholmen.

• sandy sandy

ingen som har nån åsikt om björn axen? sen kollade jag på d.o.m hairdressing oxå... :) mera tips!

• Soul

Kommer inte ihåg exakt men när jag klipper och gör slingor kostar det runt 1500 kr.

sandy sandy skrev 2007-07-15 14:47:21 följande:

va menar du med dyrt då?? börn acen är ju oxå dyrt lixom ;) men ja e beredd att lägga lite alla fall men inte flera tusen direkt...
  • Kharmabelle

Jag har klippt mig på Björn Axen en gång och blev jättenöjd. Nu minns jag inte var min frisör hette, men det var en man i alla fall Som om det hjälpte dig *S* Annars kan jag tipsa om Hårgänget som ligger på Hornsgatan, mitt emellan Slussen och Medborgarplatsen. Kanonbra frisörer där med.

• Kharmabelle

Salongen på Norrlandsgatan, vet inte om det är nummer 7 eller 9 den ligger på?

• Sthmtjej

Jag tycker att Björn Axén är toppen! Blir alltid nöjd, får toppenservice, de lyssnar verkligen:)

Kan tilläggas att jag som student bara provat traineefrisörerna, men då har de ju gått i utbildning i ett år och praktiserar sen i ett år. Ett bra budgettips för ca 300 SEK.

• Lalune2

Jag gjorde min brudfrisyr hos en tjej som heter Ulrika Nilsson tror jag på Axén, Åhléns. Hon har gjort många frisyrer för olika bröllopstidningar och gjorde även Hannah Graafs hår när hon gifte sig några månader efter mig (2003). Jag var så nöjd man kunde bli! Och jag är kräsen...

Var är värmen och solen?
  • GussanGos

Oh, måste i sånna fall tipsa om Cattis på Drottninggatan 81. Gick dit en gång för att klippa mej av en av deras elever, som är jättebilligt men en liten risk dårå. Och då fick jag Cattis när hon va elev. Men hon va så himla duktig och jag har aldrig blivit så toknöjd! Hon fattade direkt hur man ville ha håret och är jätteduktig på att styla.

Nu har hon fått fast jobb där i alla fall och hör till dom dyra frisörerna också nu förstås. Men hon är verkligen jättebra!

Livet är farligt att leva, underligt att socialstyrelsen tillåter det.
  • Angel80

Jag har klippt mig hos Fiorella när hon jobbade på nk, inte på SachaJuan. Hon var iaf jätteduktig redan då.

Klipper mig på Urban (Björn Axén) hos en tjej som heter Josefin. Var ett bra tag sedan jag var hos henne visserligen, men hon är super. Topstylist.

• Puffpuff

Sitter också i valet och kvalet när det gäller frisörer! Såg att man kunde boka online på Björn Axén. Är det ingen som kan tipsa någon av deras frisörer?! Har klippt mig hos Janne på B A för läänge sedan men han verkar onekligen upptagen framöver

TIPS MOTTAGES!!!!

• sandy sandy

ja har bokat på hårgänget nu på götgatan. verkar jättebra å man kunde boka på nätet. ska till nån som heter simon jones :)

Svar på tråden Bästa frisören i Stockholm??