• Thindra

Vägrar ge upp.....

Efter alla mina missfall så har jag nu bestämt mej för att inte ge upp. Det är ju så att mister man pengar mister man inget,mister man vänner mister man något, men mister man hopper mister man allt.. Fast ibland känns det som om jag helt har mist vettet och sansen. Men man måste vara tacksam för det man har.. Min bästa vän var här idag och hon hade med sig sin lilla plutt. Det riktigt gjorde ont i hjärtat när jag såg honom,jag skulle ju oxå ha haft en sådan liten plutt hos mig nu. Han var verkligen jätte fin. Åhh jag vill ju så gärna.. Gravid har jag inget svårt för att bli. Det är svårare att få behålla barnet.. Önskar att det ska bli våran tur denna gången nu..

• Svar på tråden Vägrar ge upp.....
  • 5barnsmamman

Åhh jag får en tagg i hjärtat när jag läser vad du skrivit. Jag vet precis hur man mår. Jag har haft 3 missfall.
    Men jag behöll hoppet och kämpade på och nu har jag 4 underbara barn 9, 7, 5år och en på 3 månader.
    Lycka till och känn mina styrkekramar

Stolt mor till fyra
  • jelin75

Önskar er all lycka till!!

Vet hur det känns,
    vi har en pojk som blev 4 i mars, har försökt med syskon sedan oktober 2005, haft 2 missfall detta år. Skam den som ger sig...
    Äter nu pergo o hoppas på lite tur!

Ha de gott o håller tummarna

• Thindra

Jag tar hemskt gärna emot din kram. Nu är det så att jag har
    'redan en dotter på fem livliga år.. Men nu har jag och min sambo försökt ett år men det tar sig inte. Nu är ju inte han pappan till min flicka så nu vet vi ju inte om det är fel på mig eller honom men något lär det väl vara eftersom det inte fastnar riktigt. Men jag ger mig fanken på att det ska gå denna gången.. tack än en gång..

5barnsmamman skrev 2007-07-14 22:05:03 följande:
    Åhh jag får en tagg i hjärtat när jag läser vad du skrivit. Jag vet precis hur man mår. Jag har haft 3 missfall.Men jag behöll hoppet och kämpade på och nu har jag 4 underbara barn 9, 7, 5år och en på 3 månader.Lycka till och känn mina styrkekramar
  • Thindra

Vad är pergo för något??
    Själv har jag fått trombyl och crinone.

jelin75 skrev 2007-07-14 22:17:46 följande:
    Önskar er all lycka till!!Vet hur det känns, vi har en pojk som blev 4 i mars, har försökt med syskon sedan oktober 2005, haft 2 missfall detta år. Skam den som ger sig...Äter nu pergo o hoppas på lite tur!Ha de gott o håller tummarna
  • C r e d o

Pergo är nog inget för dig eftersom du har lätt för att bli gravid, Pergotime skrivs ut till de som inte har någon ägglossning eller som sällan har ägglossning. Lycka till, hoppas det tar sig snart.

• jelin75

Hej

Pergo stimulerar äl o det finns risk eller chans att det blir flera än ett barn, jag har egen riklig äl men fick prova detta ändå. För våran del spelar det ingen roll om vi får en eller två till, bara det funkar. 
    Har ätit en kur o håller mina tummar att de hände nåt med hjälp av dom.
    Har varit på utredning allt man bara kan tänkas o dom hittar inga "fel". Min sambo är pappa till vårt första barn, så man kan ju tycka att har de funkat en gång så funkar det igen, men men inget man ska räkna med!!
    Ha en fortsatt trevlig sommar, vi får hålla tummarna för oss alla!!

Kram

Svar på tråden Vägrar ge upp.....