• M4delene

Ögonfransböjare med värme, var??

är supersugen på att testa en ögonfransböjare med värme
    heated eyelash curler, MEN, skulle köpa av en på tradera men precis när jag skulle lägga bud gick autionen ut .. och jag kan inte kontakta henne på ngt vis för att få köpa den privat .. :/

gick in på happyhair.se men dom har minimum order på 150 kronor och den kostar 79:- störigt? jotack .. tittar på andra sidor och dom har bara för 250 kr och det är jag inte berädd att lägga på den för med frakt blir det över 300..

vet du var jag kan köpa en heated eyelash curler till bra pris?
    eller hur kan jag kontakta tjejen på tradera för hon har säkert dem kvar ( 2 st) men har inte lagt upp dem igen ..

gnäll jag vet, värsta problemet men det är störigt när det inte går som man vill
    Hoppas på hjälp ...

• Svar på tråden Ögonfransböjare med värme, var??
  • JennieL

köp 2 och sälj den ena på tradera, så kommer du upp i 150kr...

• Cerdrica

Jag har köpt min i USA, Sephora tror jag det var på men allvarligt talat, de är inte så himla bra de där. Jag föredrar en vanlig gammal hederlig böjare jag (och borde kunna sälja min men för tillfället är den nerpackad i nån flyttlåda)

• M4delene
    Cerdrica skrev 2007-07-10 21:21:47 följande:
    Jag har köpt min i USA, Sephora tror jag det var på men allvarligt talat, de är inte så himla bra de där. Jag föredrar en vanlig gammal hederlig böjare jag (och borde kunna sälja min men för tillfället är den nerpackad i nån flyttlåda)
    tråkigt .. hade varit intresserad men mest en kul grej för att prova det, tror det är skillnad på vilka fransar man har..
  • M4delene
    JennieL skrev 2007-07-10 21:20:05 följande:
    köp 2 och sälj den ena på tradera, så kommer du upp i 150kr...
    men jag är inte så sugen på att göra det ..vill helt köpa typ ¨på tradera ... varför kan hon inte lägga ut den igen?
  • LinnaLi

Finns på Åhléns å Kicks =) Typ 80 kronor...

...för evigt, för alltid...
  • LinnaLi

Den jag har sett är en sån som du inte vill ha, Men de kanske har andra varianter på andra affärer...

...för evigt, för alltid...
Svar på tråden Ögonfransböjare med värme, var??