• aabb

rester kvar efter missfall! Fler som haft dessa problem?

Fått missfall och varit på gyn och fått hjälp så att fostret till slut kom ut (ej skrapning än)...de trodde allt skulle ha kommit ut nu av sig själv då fostret försvann, men icke! Livmoderhalsen proppas hela tiden igen och gör så att resterna inte kommer ut... Men många säger att det till slut brukar ge med sig.... Jag vill helst undvika skrapning...

Andra som har varit med om detta? Hur har det gått?

• Svar på tråden rester kvar efter missfall! Fler som haft dessa problem?
  • Smilla75

Ja, jag. Fick göra två verkningslösa omgångar till med bl.a Cytotec. Men dag 30 fick jag mens och blödde sedan ut resterna. Gravid igen nu, 2,5 månader efter missfall.

• plus2007

hejsan - gjorde skrapning men det satt rster kvar ändå grrr
    var JÄTTEjobbigt och höll på i ca 10 veckor
    det mest försvann dock med den mens jag äntligen fick efter 8v.

Inga roliga besked - men... det ger sig iaf till slut.

vert hur det känns, är en lång och jobbig väntan. Håll ut.

• Ginger

Efter ma fick jag göra återbesök på gyn där de såg rester kvar. Fick då äta livmodersammandragande i tre dagar och fick uppmaningen att grav.testa mig en v efter det. Om det då visade neg, skulle allt vara borta, om fortfarande plus skulle jag åter ta kontakt med gyn för ev. skrapning. Som tur var visade stickan minus och ca 4 v efter det kom mensen (rätt riklig men lite klumpar i. Undrar än idag om det var rester som kom då eller om jag kanske fick ett tidigt missfall). Efter det har jag haft regelbunden mens och är nu inne på försök fem.

Svar på tråden rester kvar efter missfall! Fler som haft dessa problem?