• zuqxe

Utredning av upprepade missfall hos privat gynekolog

Hej!
    Jag har haft två missfall efter varandra nu, en i v5-6 och en i v9. Känner att jag vill kolla upp ifall det skulle vara nåt som är fel och på sjukhuset måste man ju ha haft 3 mf för att dom ska göra en utredning. Jag tänkte kontakta en privat gyn som jag har varit hos några gånger. Är det någon som har gjort en utredning privat? vad kostar det ca? vad kollar dom?

• Svar på tråden Utredning av upprepade missfall hos privat gynekolog
  • ToZa

Jag har fått 2 MF på raken , och min läkare valde att göra en utredning om det för han tyckte att det är "onödigt " om vi försöker få mig gravid så ja får missfall igen... Så jag har fått ta massa prover för det.. Han ska ringa mig 23juli ... =) På mig kollade dom bla , kromosomanalys , O massa andra saker som har med antikroppar att göra..

Nu går inte ja privat men tänkte iaf skriva vad dom kollar ... :D

On va au Kenya cet été :)
  • Finessan

Hej!

Jag har gjort utredning privat och det kostade inte ett öre. Läkaren var ansluten till landstinget och jag hade frikort. Nu har jag bytt läkare för en ny utredning och proverna har inte kostat något men jag misstänker att besöket kommer att kosta några kronor då han ej är ansluten.

Vad det gäller prover så gå in på mina bloggar och läs i den som heter "Prover  - missfallsutredning". Där har jag listat alla mina prover, 38 st.

Än har den feta damen inte sjungit
Svar på tråden Utredning av upprepade missfall hos privat gynekolog