• Secrets

Vill ha lycka

Jag orkar inte förstå,
    jag orkar inte börja hantera,
    jag orkar inte med mig själv,
    jag orkar inte med oförstående människor,
    jag orkar inte me nå....

Jag vill inte ha de så här, när e de min tur o få en bebbe?
    Såren kommer sedan bli ärr, ärr som alltid påminner om en operation. Operationen som jag förlorade min/mitt fjärde bebbe/hjärta. Livet känns orättvist. Jag vet att ett X inte blir nå, men de e en del av mig som försvann. ...när ska de sluta förvinna delar av mitt hjärta, har har snart inte kvar. Jag vill ge all enegi åt en frisk, fin bebbe som är gjord av mig o min älskade. Vill inte va med om nå mer nu... JAG ORKAR INTE MER

• Svar på tråden Vill ha lycka
  • Anonym (bryr mig)

Oj det låter som du har det rätt tungt nu. Ville bra skicka lite styrka! Har du ingen du kan prata ut med ordentligt och som kan stötta dig nu i denna svåra tid?
    Hoppas verkligen att du snart kan andas lättare och se lite ljus. Tänker på dig.

• Secrets

Jo visst finns de vänner o sambo jag kan prata med... men de e samtidigt så svårt. De e så svårt o sätta ord på känslor, känslor man inte riktigt själv vet att man har/känner.

Vet ju att de blir ljusare med tiden, men vissa dagar e så dystra.

• Anonym (bryr mig)

läste din pres. sida nu. Har inte varit med om nått liknande själv så jag kan inte säga att jag förstår helt ut hur du känner dig, men jag känner stor empati med dig. Förstår dock vad du menar med det du skriver. Ibland behöver man få prata med nån utomstående och prata allt som rör sig i huvudet. Jag hoppas du snart får uppleva lycka, tänker på dig.

• Secrets

Kan knappt sova på nätterna drömmer oftast tre olika saker:

1. ullig gullig dröm om att jag e gravid
    2. gravid dröm som slutar dåligt
    3. att jag är jagad

Detta drömmer jag varje natt... *suck*

• Secrets

Undrar varför vården drar ner så mycket på sommaren...
    Visst förstår jag att alla behöver semester ...men min kurator kommer inte tillbaka förens om några veckor o då har hon varit borta i två månader plus lite till. Hon är jätte bra så hon är värd de!
    ...men varför finns de inte kuratorer med jour på sjukhus, känns lite som att de e allt eller inget, för är man i mer behov så e de ju psyk ...stort hopp där imellan.
    Varför kan de inte finnas kuratorer utbildade lite mer inom mf/ma/x ...när de ändå finns en stor grupp patienter innom detta område.

Svar på tråden Vill ha lycka