• Fiaflopp

Det GÅR verkligen!!!

Det gör verkligen det tjejjer,fatta det...en dag är det vår tur,jag käner det på mig...
    En av mina sötaste goaste ÄD-vänner är ju drag´vid genom detta underbara...
    JAg vart så jävlaglad så tårarna rinner och jag ser inte knappt vad jag skriver då ag loggade in och fick ett PM från Bobi-gumman,FAN så glad jag blev....

YOU MADE MY SUMMER vännen!!!
    I aug/sept är det vår tur tjejjer,vi ska ligga Bobi hack i häl,eller hurFlört

till vackra gravida Bobi från Flopp!

• Svar på tråden Det GÅR verkligen!!!
  • nesistas

Tokfia, sötaste vännen min, nu får du mig att gråta också

Fortfarande nojjig att det ska gå snett, så vågar inte ta ut för mycket glädje än, men pluset på CB-stickan lyser knallblått på köksbänken, så just nu är det iallafall sant - Bobi ÄR GRAVID!

Tack älskade syster min för donationen, vi har skänkts livets gåva. Tack också alla andra okända donatorer där ute, den tacksamhet jag känner saknar ord. Önskar alla mina medsystrar här samma glädje.

Bobi

• MissC

WOOOOOO.......ett STORT GRATTIS BOBI! Det är ju helt underbart. Du ger oss andra hoppet åter....det kan ju faktiskt gå bra. Jag önskar dig all lycka till! BAMSEKRAMAR

• miss maple

Fia: Härligt att du känner dig positiv.
    Vi får tro på din känsla allihopa.
    Kanske sommaren tack vare det går fortare.

Grattis Bobi!

• Fiaflopp

Nu ska vi aslla här få det  på stickan som vi så väl förtjänar!!
  • Sleepingbeuty

Grattis Grattis!!! Visst är det en skön känsla!!! Njut nu! Spekulera inte i missfall eller något. TRO på att det ska gå vägen.Läs inga sidor om missfall eller sådant.Sköt om dig och tänk positivt. Och du...inga tunga lyft..Ta det lugnt!!! Ät praliner på soffan till v 12! Kram på dig!!

• annkristine

Ett stort GRATTIS till dig bobi

Svar på tråden Det GÅR verkligen!!!