Klängig 11-åring efter nya bäbisen kom
Jag o sambon har en son på 15 mån tillsammans. Sen tidigare har han en dotter som är nu 11 år.
Från den dagen sonen föddes så blev sambons dotter otroligt klängig på honom. Hela tiden ska hon hålla handen, kramas, pussas o hon berättar hela tiden att hon saknar honom o älskar honom.
Vi har inte gjort något åt det eftersom vi tänkte att det är nog ganska vanligt o går över snart, men sonen är som sagt 15 mån nu o hon har nästan t.o.m blivit mer klängig.
Hon är bara varannan helg hos oss. Hon älskar sin lillebror o leker ofta med honom o bryr sig om honom, så svartsjuka borde det ju inte vara. Hennes o mitt förhållande är det heller inga problem med då jag funnits i henens liv sen hon var 4 år o hon ser upp till mig i precis allt.
Nu kanske flera undrar vad problemet är o eg är det inget problem, men för hans dotter skull, ska man styra upp det på något sätt el ska man bara låta det vara? Jag vill inte att det ska kunna riskeras att bli någon "rivalitet" över pappa mellan syskonen sen när sonen är äldre. Jag vet inte ens om det kan bli något problem över en sån här grej, men jag måste fråga o höra med andra som kan o vet