• Anonym (orgasm)

Vad har ni för sexleksaker?

Ojdå, känner bara att jag måste skriva av mig..

Har precis fått den bästa orgasm på väääldigt länge tack vare min rabbit o lilla buttplugg! Dom 2 tillsammans... oh my god!
    Mina orgasmer med min sambo har på senare tid varit korta och inte så starka.. vet ej varför men tack vare dessa härliga leksaker så överlever jag! Räcka ut tungan

Vad leker ni med?

• Svar på tråden Vad har ni för sexleksaker?
  • Anonym (skönt)

har en underbar dildo till vän som vibrerar underbart skönt och man kan få såna härliga orgasmer.. man klarar sig inte utan den längre.. min sambo gillar att se när jag leker med den :)

• flugsvamp

Jag har en jelly dildo som jag måste köra med hela tiden nu eftersom min sambo inte vill!

• Pinklady

En jelly dildo och en rabbit.. rabbiten är steget bättre än dildon.. rabbiten och sambon ihop blir för j***la bra

• flugsvamp

haha kul o höra , men hur fan går det att ha rabbiten o sambon tillsammans??

• Yariija

En rosa liten kanin med vibrator som é galen, och ett gäng dildosar i olika storlekar och lite sexspel som é askul!

• Svart ros

en rabbit, 4 olika dildosar, klittpump, ägg, lite olika klittvibratorer, en buttplug och en massa klitoriskrämer =)

• Bluppe

Vicke85...fungerar en klittpump bra?
    Min tjejen har några klittvibratorer men de har tyvärr inte så starka vibrationer som vi skulle vilja ha på en leksak.
    Jag hade en penisring med vibrator som var bra, men ringen gick av efter några gångers användande

• Anonym

Buttplug, kukring, dildo, handbojor, fotbojor, lösfitta, geishakulor

• Yariija

Bluppe - Det finns en stor Rosa kanin som har väldigt stark vibrator, hittar den under klitrisvibratorer på en del sexsajter. Den är reglerbar på 4 lägen och den härda är hååård!

• Anonym

vi köpte ett vibrerande ägg men den kände jag inte av alls. rörde ingen av mina punkter tyvärr :(
    så nu har vi köpt en grön g-punkts dildo, (ser ut som ett monster i super mario)men jag har precis gjort en abort så nu går vi bara och väntar tills vi får prova den. Hoppas hoppas!

• Godisbit1

Jag har två små vibratorer, en "normal" dildo, ett ägg, en dong och en fingerwaggle. Lite olika oljor och band (minns inte vad de heter) att bli bunden med ett par handfängsel också men de är usla.

• Anonym (sugen)

en napp.... ja skratta ni bara. ta en napp och så slickar du tjejen samtidigt som du gnuggar nappen mot klitoris så upplever tjejen de som 2 tungor på en gång! garanterat uppskattat. och vem mistänker nått om de ligger en napp i tjejens handväska eller i sängen?? hehe

• Anonym (karamellen)

En jellydildo, en rabbit, analkulor, geishakulor, buttplugg... Finns inget bättre med jellyn i musen och ngn som drar ut analkulorna samtidigt som det går för mig.. *smälter*

• Anonym (m)

Snälla ni som har provat flera saker:
    Ni kan väl skriva vilka ni haft bäst utbyte av och varför.

Jag går i köptankar, och vill helst hitta de bästa prylarna på en gång, förstås

• pyrenean

jaha där var man utanför igen hehehe!Här finns inga sexleksaker och läre aldrig finnas heller för min man är emot såna konstigheter.

• Anonym (:))

Hade en härlig dildo som gick sönder så jag väntar på en ny och sedan har vi haft en pingvin som man har på snorren helt världelös.

Svar på tråden Vad har ni för sexleksaker?