• isisisis

Progynon inför ÄD och mens?

Jag ska göra ÄD i Riga om 14 dagar med donator.
    Trodde mensen kom i lördags,men den avstannade.Nu har det bara varit lite brunt...
    Vi får se på UL om en vecka hur det ser ut.
    Ska fortsätta med progynon iaf.
    Det känns inte roligt alls om vi inte kan göra behandlingen på bestämd tid.Hotell,flyg,donator och psykisk uppladdning.

Någon annan som varit med om liknande?
    Skulle bli glad om någon visste...

• Svar på tråden Progynon inför ÄD och mens?
  • Mysak

Du kanske kan vara gravid, har du testat?

• isisisis

Jadå Mysak. jag har testat.
    Detta är säkert nervositet.Det påverkar på något sätt,jag brukar inte vara så här sen annars.Jag har hyfsat regelbunden mens.
    Lite tokig har den varit efter IVF och ett MF.Men inte de sista gångerna.
    Trist när man sett fram emot det så himla länge....

• Mysak

Hoppas att det löser sig och lycka till!

• isisisis

Tack ska du ha!
    Ja det är väl bara att bita ihop,hålla tummarna och invänta UL !
    Tänkte om nån annan hade upplevt samma sak.

• MissC

Hej, tyvärr så har jag inte varit med om något liknande. Skriver ändå för att önska dig lycka till. Hoppas det blir en liten denna gången. KRAM

• Sleepingbeuty

Jag var med om det en gång och det visade sig att jag hade den gången bara en liten mens och ingen tjock slemhinna som stöttes ut.Så det var mens om dock mycket liten. Sedan är det så att när vi blir lite äldre så börjar mensen att bli lite från och till och det beror oftast på att vår östrogennivå blir mindre i visa cykler. Hopas det blir bra och att det ser ok ut på VUL.

• Momme72

Jag var med om samma sak som du inför äggdonation. Ingen blödning efter nedreglering men detta var inget problem alls. De kollar bara så att man inte har slemhinna kvar som borde ha blött ut. Jag antar att det gäller samma som om mensen inte har kommit. JAg önskar digg lycka till!!!

• isisisis

Åh tack! Nu känns det lite bättre!
    Då gick det bra för er iaf Sleepy och Momme.
    Man är ju så nervös att det ska gå åt pipan.Man har ju gått och väntat i flera månader.

Svar på tråden Progynon inför ÄD och mens?