• Tina R

Nu ska jag få komma på utredning

Jag gjorde pos igår men idag så kom det blödningar då ringde jag kk för jag trodde det är väl ett missfall igen jag har ju haft 4 st innan. Hon sa det kan ju vara det men det behöver ju inte vara så heller. Hon gick in på min jorunal och såg att jag har haft många missfall så hon tyckte att jag skulle få en utredning varför jag får missfall hela tiden så jag ska börja min utredning den 23juli är det någon mer som har fått pos nyligen och fått blödningar fast det inte vart missfall. Fast mina blödningar har börjat avta nu

• Svar på tråden Nu ska jag få komma på utredning
  • the Makeupartist

Blöder du mycket och har ont?

• Tina R

ne nu blöder jag inte så mycket längre har haft trosskydd hela dagen och jag har inte ont heller

• Tina R

Idag blöder jag jättemycket så det vart ett missfall ändå fast det kunnde jag ju räkna ut att det skulle bli så jag gjorde ett gravtest och den vissade neg idag men jag får väl se hur det kommer att gå på utredningen då hoppas att dom kan hitta vad det är som är fel med mig och min kropp jag är så himla glad att jag har en son iallafall om jag nu inte kan få mer barn.

• lin66

Va tråkigt för er! Bra att du får komma på utredning o hoppas de hittar vad som är galet o att det går att fixa till!!!

• Tina R

Jag hoppas att dom kommer att hitta felet men det är många som säger att dom inte gör de

Svar på tråden Nu ska jag få komma på utredning