• 4 Före 30

Vi som fick barn runt 20 men nu närmar oss eller har passerat 30...

Är sååå trött på alla trådar där man skall vara 20 och vara mammaledig med första barnet...
    Jag fik barn som 20-åring, får mitt fjärde nu i höst och är på väg mot 30... Ser mig fortfarande som ung mamma även om min äldsta är 8 år och inte 8 månader...

Fler sena 70talster eller tidiga 80talister som saknar en tråd att tjöta i, eller finns det redan flera, men jag har missat dem :-O

• Svar på tråden Vi som fick barn runt 20 men nu närmar oss eller har passerat 30...
  • Linusina

Jaaaaaaaag!!
    Har en son som fyller 11 år i augusti och väntar nu mitt andra barn i okt/nov. Är 32 år gammal och känner mig inte alls så gammal!! Men däremot mer klokare och förståndigare den här gången mot när jag fick min Linus vid 21 års ålder

?Ett hjärta som älskat är alltid ungt?
  • Just a housewife

Jag med!!
    Var nitton när jag fick första barnet och är nu gravid med nummer fyra (BF oktober).
    Känner mig otroligt kluven ibland. Är jag ung eller gammal (Det KAN jag väl inte vara???) förälder liksom?
    Suverän trådstart!

• Just a housewife

Glömde skriva att jag är 28 nu då..

• SmileDevil

Måste bara fråga e ni ihop med de ni fick barn med än?

• denna där

Vad snackar du om?? Jag närmar mig väl för guds skull inte 30! Sicket skitsnack!
    Jag är som jag skrev i min presentation 20 men av någon konstig anledning grattade alla mig på 28 års dagen sist jag fyllde år...

Fick första snorungen för 7 år sen, sen dök en till upp ett år senare och nu för ett halvår sen kom knoddas nr. 3!

Vi simmar alla i samma båt.
  • denna där
    Just a housewife skrev 2007-06-29 16:47:56 följande:
    Jag med!! Var nitton när jag fick första barnet och är nu gravid med nummer fyra (BF oktober). Känner mig otroligt kluven ibland. Är jag ung eller gammal (Det KAN jag väl inte vara???) förälder liksom?Suverän trådstart!
    Ja e du en gammal morsa så ska jag gå och hänga något lakan över huvudet och aldrig mer gå ut...en mittemellan morsa kanske?
    SmileDevil skrev 2007-06-29 16:49:47 följande:
    Måste bara fråga e ni ihop med de ni fick barn med än?
    Ja vi har stått ut med varandra hittils
    Vi simmar alla i samma båt.
  • ME75

Finns fler av din sort här!
    Skulle fylla 22 när min store kille, som nu blir 9, kom. Har en på 3 år och en på 2 veckor med.
    Blir 32 i år....och är ung som sjutton fortfarande! 

• ME75

Fanns visst fler frågor...Nej här är det olika pappor, fast nummer 2 och 3 har samma, och även en ev nr 4:a..

• MAGU

Här är en till ung mamma!! Känner faktiskt att jag tillhör de där "unga mammor"-trådarna men av nån anledning så verkar inte andra tycka det...*????*
    Jag var 17 år när jag fick min första och är nu 26 år och väntar min fjärde i september! När slutar man vara ung förälder?!

• MARIA99

Hejsan! Allihopa! Känns som att jag hör hemma här med ! Jag fyller 28 i höst ( 79:a) och har 3 döttrar som är snart 6 år, 4 år & 1 år.
    Så jämnfört med snittet så är vi ju faktikst unga i denna tråden *hi hi* Känner mej inte heller riktigt så gammal som jag är.
    Här är det samma pappa till alla 3 barnen & vi är gifta sen 3 år tillbaka.

Svar på tråden Vi som fick barn runt 20 men nu närmar oss eller har passerat 30...