Leksaksfärja att lasta bilar på
Har någon sett en sådan? Och vet av vilket märke eller var mankan köpa det? Evigt tacksam i så fall!!!
Har någon sett en sådan? Och vet av vilket märke eller var mankan köpa det? Evigt tacksam i så fall!!!
Jag såg det häromveckan på ngn nätsida, skall se om jag hittar vilken....
Hittade den
www.loppanopiraten.se/shop/
under lekasker & fordon
Den är jättefin, hoppas det var en sådan du menade, vill köpa den o ambulasnen til sonen!
Seg sida, den vill inte ladda (eller seg dator ;). Jag hoppas den kommer fram snart
aj då, den är snabb för mig iaf....
puff! Lovali: har ännu inte fått upp sidan...
Finns som tillbehör till Brios järnväg - finns även bilar som tillbehör inte bara tåg.
Puff. Gammal tråd men jag är också på jakt efter en leksaksfärja där man kan lasta småbilar på. Någon som sett något liknande?
Coop har haft en enklare typ sandlådeleksak, med lyftbart däck så det gick att köra ner bilar under däck
Jag köpte en playmobil 5127 till min son för ett par år sedan - bra kvalitet och mycket nöje har den gett. Flyter också och går att köpa motor till. Dyr dock.....
Siku som gör små leksaksbilar av god kvalitet verkade också ha en modell när jag kollade snabbt på amazon.de. Såg liten ut, som deras bilar så klart, så passar ju dåligt om bilparken är av varierande storlek. Playmobil bilar är stora så den färjan lastar många små.... :)
Jag köpte en playmobil 5127 till min son för ett par år sedan - bra kvalitet och mycket nöje har den gett. Flyter också och går att köpa motor till. Dyr dock.....
Siku som gör små leksaksbilar av god kvalitet verkade också ha en modell när jag kollade snabbt på amazon.de. Såg liten ut, som deras bilar så klart, så passar ju dåligt om bilparken är av varierande storlek. Playmobil bilar är stora så den färjan lastar många små.... :)