• minlillaverkstad

Bydgoszcz Polen?

hejsan, jag är adopterad ifrån Polen. Finns det fler av er därute? Isfl är dte ngn som hittat sina föräldrar tänker då främst på mitt hemland. hur man går tillväga osv..

ha det kram

• Svar på tråden Bydgoszcz Polen?
  • Rödtottan

Hej!

Jag var i B i Polen på en buisnesstrip för ett år sen. Det är ju inte så långt för dig att åka dit. Vi bilade från Warsawa...vilket var jäkligt jobbigt med alla dåliga vägar. Men det går ju flyg som landar i närheten av B.

Du borde ta hjälp av någon som kan polska eftersom polackerna är så fruktansvärt dåliga på engelska. Då blir det nog lite lättare.

Lycka till! :O)

• ACK

Jag är inte adopterad...men vi ska adoptera från Polen. En liten tjej från Gdansk. Vill också veta vart man vänder sig i första hand om hon såsmåningom vill söka sina rötter. Vi kommer ju att få namn på biol. mamman och även orginal födelseattest med mammans födelsedata så jag hoppas att det går att finna henne om det skulle bli aktuellt. Lilltjejen är ännu för liten för att förstå men någongång i vuxen ålder kanske hon vill veta mer om sitt ursprung och då vill både jag och min man hjälpa henne så gott det går.

• Almida

min sambo är adopterad från polen :p om ni har frågor så kan ni skicka ett inbox så ska han svara på dem ikväll om han hinner:)

• Almida

puff va de nån som skulle ha svar på nåt, eller? :p

Svar på tråden Bydgoszcz Polen?