• Wasaabi

Hur friade du?

Kvällens fråga; Hur friade du till din fru?

• Svar på tråden Hur friade du?
  • Nybban

Inte där än men kommer med spänning följa tråden....

• 2xRed Ass

I bubbelpoolen i sviten på hotell lappland

• Gnagarn

Jag skaffade en kvinna som friade till mig på skottdagen....

• risen1

2000 talist. Det var en överenskommelse och allt skedde i samförstånd.

• Metal84

åt en god middag här hemma med god mat ljus vin, Gick sen ner på knä.. typ den klassiska, men den funkar =)

• shootking

Jag friade till min fru på morgonen efter att min son blev född. I sängen på BB tog jag fram asken med ringarna. Hon blev väldigt rörd och det var ett stort ögonblick, det största i mitt liv. Min son liggandes bredvid oss i sängen... *suck* blir lite sentimental när jag tänker tillbaka på det. Det bästa jag har gjort i mitt liv!

/Shootking

• Frodoo

På en restaurang i Paris.. Rätt trevligt att göra det på en semester eller nått så man kan fira lite extra..

• Rykno

när vi stå i kö på SIX Flags Texas.

Vi pratade om att gifta sig, och då frågade jag "why not?" hon kunde inte hitta ett anledning och då bli det så.

• cruZZe

Det gjorde jag inte. Min fru friade på internationela kvinnodagen när hon red av mig på kvällen

• d a

Jag blev friad till. Iväglurad till stadshotellet i vaxholm, och på rummet efter en god middag så frågade hon, på knä med rosor i handen.

• treopainkiller

Hon friade till mig :). Annars hade jag nog aldrig tagit mig i kragen och gjort det.

• Erasmus

Tog med hustrun upp till qsins ödsliga jävla stuga uppe i Dalarna över ett veckoslut - tog en sväng runt Siljan och nere vid båtbryggan vid Rättviks kyrka så gick jag ner på knä(och kyrkklockan slog ett slag av någon anledning). Sen blev det en tur till Nusnäs där vi valde ut en liten dalahäst som fick våra namn och datumet påmålat och efter detta en lunch i Mora. Väl tbax i ödsliga stugan så fick hustrun till slut panik så det bidde att sätta sig i bilen vid 1-tiden och köra hem till V-ås.

• pandakungen

Jag friade på vår 1 årsdag. Hade gjort ett jättestort paket, i det va det ett mindre, o i det ett mindre osv... sammanlagt 6-7 paket tror jag. i den sista va asken till ringarna, men den va tomm När hon tittade i den så gick jag ner på knä..
    (Idén e stulen ifrån filmen "om ödet får bestämma" men det behöver hon ju aldrig veta)

Sen hade jag bokat bord och vi gick ut o åt.

Tobbe

• Idas Pappa

För att väcka liv i en gammal tråd Kommer fria nu på lördag, på den tomt där vi skall bygga vårt nya hus februari nästa år.

Svar på tråden Hur friade du?