• Dreamkids

Läkare i Gtb

Jag ska snart göra en äggdonation och inför det så ska jag göra några ultraljud av slemhinnan. Jag är vanligtvis hemmahörande i stockholmstrakten men nu i sommar kommer jag att vara i Göteborg. Har ni tips på någon läkare i Göteborg som kan tänkas göra ultraljud? jag vet ju att många kliniker har semesterstängt under sommaren.

• Svar på tråden Läkare i Gtb
  • Pantern2

Hör med Carlanderska? Annars kan de tipsa vidare.

• Dreamkids

Jag har mejlat Carlanderska och de har semesterstängt.

• Nuet

Jag har förmodligen exakt samma problem som du. Alla läkare är på semester i juli och augusti så då får man inte bli sjuk eller vara i behov av någon undersökning/behandling ok alla? Jag blir så jäkla förbannad. Jag skriver här så fort jag hittat något ställer så kan väl du vara snäll och göra detsamma.

• Dreamkids

Ja, jag hör av mig om jag får tag på en villig och semesterledig läkare. Ibland tycker jag att sjukvårdspersonal blir lite skraja då man säger att man ska göra en äggdonation i Riga. De kanske tycker att det låter suspekt.

• Pantern2

Hej!

Jag hade samma problem i Stockholm innan jag fick tag i en läkare där, ringde runt till alla. Mamma Mia kunde och Sergel Kliniken. Men det var hopplöst innan jag fick svar från någon. Jag ringde nästan alla i Stockholm, tror du får göra detsamma i Gbg.

• Linisen

Hej

Vill tipsa om min suveräna som finns på Södra vägen.
    Så bra, hon har hand om mig som också håller på med ÄD.

Birgitta Liljenzin
    031161305

Lycka till
    Linisen

• Dreamkids

Tack för alla bra tips! Toppen!

• Sleepingbeuty

Birgitta har också semester tyvärr. Försök med Göteborgs kvinnoklinik vid stampen. Om man tjatar så kan de gå med på det.de brukar ha sommar öppet. Man kan ju söka för något annat och SAMTIDIGT be om att få mäta slemhinnan. Oftast så tar de bara emot på sommaren om man har några sjukdoms besvär, men man kan ju säga klåda och att svampmedel inte hjälper eller nåt och sedan när man väl ligger i stolen be dom mäta.
    Ja ibland får man vara kreativ.

Carlanderska har stängt de också. Ta läkarboken och ring runt till alla!!
    Lycka till!!

• Linisen

Gynakuten?

Man kan alltid ringa och fråga på SU, Göteborg

Svar på tråden Läkare i Gtb