• Anonym (osäker)

Min man vill också bli tagen?

Vi har analsex emellanåt och jag gillar det. Gillar också att bli slickad där och min man gillar att göra det.
    Nu har han kommit på att han också vill få analsex. Jag är tveksam; det känns lite läskigt att komma så nära en hårig rumpa med nån kroppsdel faktiskt. Är dessutom vansinnigt känslig för minsta stjärtlukt. Har ni några tips, ni som har män som tycker om sånt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-25 11:53:55:
    Min man har absolut ingen dragning åt sitt sitt eget släkte, dvs andra karlar, så den funderingen kan ni lägga ner.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 09:52:14:
    Ok. Jag gjorde det till slut med en dildo. Det gillade han! Men han säger att han inte vill bli slickad vilket jag är glad för. Men dildo gick ju bra även om inte jag tyckte det var vidare upphetsande.

• Svar på tråden Min man vill också bli tagen?
  • Anonym

Är han inte homosexuell då?

• Anonym

Hej..
    För ca nån månad sedan kom min sambo och jag på att han tyckte det var skönt med ett finger där bak. Jag todde inte mina öron, trodde att det inte va sant. Han kände sig själv lite orolig, men det funkar. Är man nyduchad och ren så kan det gå.
    Låter lite perverst men men...

• Anonym (Dildo)

finns jue dildo..köp en liten dildo åt din man...klart han ska få njuta han oxå..tycker ni om dte så kör på!!

• Anonym (osäker)

Nej, det tror jag inte. Han vill väl också testa för att jag tycker det så skönt.

• Anonym

Kan du inte använda en dildo på honom då?

• Anonym (osäker)
    Anonym (osäker) skrev 2007-06-25 10:00:06 följande:
    Nej, det tror jag inte. Han vill väl också testa för att jag tycker det så skönt.
    Svarade inlägg nr 1
  • Anonym

Min karl är likadan, men jag klarar inte av att hjälpa honom.

• Anonym (vafan?)

Anonym inlägg 1

Va det där ett skämt eller??
    Bara för att man är kille och vill ha analsex betyder det inte att man är bög.

Om man är tjej och vill ha det, betyder det då egentligen att man är en male to female transa??

Analsex har INGET med homosexualitet att göra mer än det har med någon annan läggning.

Och _alla_ bögar har inte analsex!

• 2007 10 07

men ge han i rumpan då, min man älskar de . sen e det så att männens G-punkt sitter ca 7 cm upp i analen.. så ge han den underbara njutningen,, vågar garentera att du får fram ljud du aldrig tidigare skådat

• Anonym (vafan?)

Och till TS

Du ska inte göra nåt du inte vill, men han verkar endå göra mycke för dej.

Kanske kan du kompensera genom att inte använda fingrarna. Istället använda en vibrator eller något annat.

Svar på tråden Min man vill också bli tagen?