Ni som har vita tapeter!
Letar efter en vit tapet, finns så mcket att välja mellan men inget duger =/ Ni som har en riktig kritvit tapet utan mönster, var httar jag det??? Nr och namn?
Letar efter en vit tapet, finns så mcket att välja mellan men inget duger =/ Ni som har en riktig kritvit tapet utan mönster, var httar jag det??? Nr och namn?
Vi har kritvita tapeter från Eco, har inte nr här men kan leta rätt på det i morgon
Jag ska köpa riktigt vita tapeter från Intrade, deras kollektion Bazzar. De skimmrar dock lite eller hur man ska förklara när ljustet faller på. Helt underbara iallafall!
Vad snällt!!! varit in på eco flera gånger, men de ser aldrig riktigt vita ut på dataskärmen =/
Hej,Om du har barn så säger min man att "kritvita" tapeter inte är så bra(Han är färgansvarig på Järnia" utan välj en med lite brytning i.Lättare att tvätta.Fråga i affären.
Sofia:
Namn och nr? Var hittar mna dom?
fast de med en brytning i spelar ingen roll då en tapet idag inte är speciellt anpasad för att tvättas. lite gran men inget överdrivet.. de är en annan sak om du målar med en matt vit färg eller mattfärg överhuvudtaget.. så blir de mer fläcker men en tapet är en tapet..
sen så finns ju de så pass få vita tapeter idag.. dem flesta har svampatmönster som gör dem mörkare.. men tycker du ska ha en kritvit satte uppe en hemma hos min mamma kommer tyvärr inte ihåg vart den kom ifrån men de håller sig kanon =))
yrkesskadad tror jag.. kan itne släppa målandet riktigt
uppdaterar lite
Det finns vita tapeter från boråstapeter, finns olika vita bla kritvita, jätte fint! Plain heter dom..
Jag har! Just det Plain från Boråstapeter,sedan så har jag blandat in bård och fondtapet soft and shimmer cokså från Boråstapeter.
Colorama
jag har sett de frå boråstapeter med... plain, men jag tycker inte de ser riktigt vita ut när jag tittar på datan Vilket nr är det ni har?
Vi har också Plain, de är helt vita tycker jag. Det finns en liten beigare variant också, men den som är vit är vit liksom. Hur saker ser ut på nätet och i datorn är en annan sak - det har ju med så många andra saker att göra.
Det som är bra med Plain är att den dessutom är lite tjockare kvalité, vilket gör att den sväljer vissa mindre ojämnheter i underlaget.
vi har vita från eco! vet ej nr å namn...minns inte...
kika mitt galleri, dom är kritvita vardagsrum +hall....vet ej om dom synns i hallen men i vardagsrummet iaf
Artist 5816 från Eco är det vi har, de är kritvita
Kommer ej ihåg numret men jo dom är helt vita.