• taca

tredje ivf/icsi

Hej!
    Just nu känns livet blä...Är igång med tredje IVF och har fått jobbiga biverkningar av medicinen, bl a depression. Nu känns det lite bättre men fortvarande nedstämd är jag.
    Jag och min sambo har försökt nu i snart 5 år, läkarna hittar inget fel, men det blir ingen graviditet.
    Nu vill jag gärna höra från er som har haft samma diagnos men där ni lyckade till sist. Någon som lyckades tredje gången, för just nu känns det som om vi aldrig kommer lyckas...

Ha det bra all ni som kämpar...hoppas att våran tid kommer snart...

• Svar på tråden tredje ivf/icsi
  • La Star

Taca - jag förstår hur du känner. Jag ska göra mitt tredje IVF efter sommaren. Så tyvärr är jag ingen som kan dela med mig av positiva erfarenheter men jag önskar dig lycka till och ge INTE upp!

• Micki

Vill önska er lycka till!

Själv ska jag göra mitt fjärde försök till hösten. Men bara två av de tidigare försöken har lett till ET,pga dålig celldelning.

Jag hoppas verkligen vår tid snart kommer..

• apelsin73

Hej taca,
    vill bara försöka pigga upp lite och önska lycka till. Vi kämpade i 4 år och lyckades på andra IVF, var oförklarligt barnlösa. När vi nästan tappat hoppet gick det vägen, så det kan ju gå, även om vägen dit är lång. Hoppas att det snart blir er tur!

• Juoli

Efter 4 jobbiga år så lyckades vi på vårt tredje försök. Vi fick även lyckan att få två st samtidigt, i Juni 2005 föddes våra tvillingtjejer så ge inte upp.

• seafree

Taca: Jag och min sambo har försökt i drygt 5år och har gjort 2 misslyckade IVF/ICSI....vi funderar när det är dags för det tredje och sista gratis försöket....vi är också oförklarligt barnlösa...Ingen solskens saga här alltså, men jag håller tummarna för att ni kan bli en för oss Lycka till med allt!!

Svar på tråden tredje ivf/icsi