Störande grannar, Norrköping! Vad gör man?
Nu har vår granne snett upp ifrån oss haft fest två nätter i rad och går in på sin tredje!
Jag vet att det är en ung kille som bor ihop med sin mamma och att mamman jobbar nätter. Så jag antar att det är fritt fram när hon är borta.
Imorse när sambons väckarklocka ringde kl 05:00 så vaknade jag och det spelades fortfarande musik och hojades och självklart kunde jag ju inte somna om vilket annars inte är ngt problem, jag hade då sovit ungefär sammanlagt 3 timmar eftersom jag till slut nån gång efter 02:00 lyckats somna i deras festande.
Nu har jag gett upp inatt och begett mig in till vardagsrummet eftersom här inte hörs så mkt. Jag pallar verkligen inte att dom ska hålla på hela natten igen!
Vart är respekten för att det faktiskt är onsdag kväll och folk förmodligen ska upp och jobba dagen efter.
Jag känner inte att ja vill gå upp till ett stort gäng unga killar och be dom snällt tysta ner sig för ja anar reaktionen på ett gäng med 17 åriga fulla killar.
Finns det någon störningsjour man kan ringa eller ringer man polisen här i norrköping, nån som vet?!
Jag ska försöka prata med hans mamma om dessa fester som jag anar att hon inte vet mkt alls om.
Hjälps inte det är det väl styrelsen som kontaktas, suck... hatar sånt här!
hjälp, nån som vet?