• Sandriz

sydkorea

hejsan allihopa. Min sambo är adopterad från sydkorea och vi väntar barn nu i oktober, kommer bli världens sööötaste barn!

kan ni inte visa bilder på era små sötnosar? :D

• Svar på tråden sydkorea
  • living1

hej och grattis!Ja, det blir säkert ett mycket vackert barn! Vi- jag, min man och vår son som är adopterad från sydkorea - åker till sydkorea 1 juli. Vi skall stanna där 1 år (Vår sån fyller 8 den 18 sept).Har din sambo varit tillbaka i sydkorea?

• Sandriz

åååh, vad roligt :) jag skulle själv vilja åka dit. har alltid varit väldigt intresserad av asiatisk kultur m.m...

Nej han har aldrig varit tillbaka dit. han pratar öh.t. aldrig om sin bakgrund, men det kanske kommer nu när vi ska ha barn, att han vill veta mer osv... :)

• living1

Ja, jag kommer ihåg när vi skulle få vår son... vi återupplevde ganska intensivt delar av vår barndom genom prat, funderingar och drömmar.. jag har 5 biologiska syskon, varav 4 då hunnit få biol. barn; de hade också gjort någon slags "inre resa" inför det första föräldraskapet. Det kanske handlar om ngn slags beredskap inför detta oerhört stora; att bli MAMMA och PAPPA!

• Kliff

Hej! Jag är adopterad fr Sydkorea och min man är svensk. Skickar gärna bilder på våra små tjejor! Men helst privat, vill inte "lägga ut dom" för allmänheten, känns lite för privat!

• mammatillvictor

Grattis till bebisen! Min man är från SYdkorea, vi ska snart få barn också men inte på biologisk väg utan vi adopterar från Vietnam. Men kolla i mitt galleri, finns bilder på maken nu och när han var bebis, och vår son som vi väntar på att hämta i Vietnam är väldigt lik min man när han var liten Lycka till!

• meilling

Finns bilder på Kevin i galleriet. Kevin har mer svenska drag än asiatiska sådana tycker jag!! Lycka till med magen!!

• Audiopro

Kika gärna in på vår hemsida!
    Jag är daopterad från sydkorea och pappa Daniel är född i Sverige. :)

Ni har otroligt mycket att se fram emot.
    Lycka till!

hem.bredband.net/b154714/index.htm

• eunyoung

jag är adopterad från sydkorea och min sambo är svensk. finns bilder på våran son i mitt galleri

Svar på tråden sydkorea