Hjälp ska jag fortsätta träffa bonusbarnen?
Hej hoppas på hjälp!
Var tillsammans med en kille i 3 år och vi fortsatte träffas då och då efter det en tid. Nu har vi eller rättare sagt jag bestämt att vi ska bryta helt. Det finns fortfarande mycket känslor kvar mellan oss, men min intuation och mitt förstånd säger att han är inte rätt. Vi är inte rätt för varandra. Nu undrar jag om jag ska fortsätta att hålla kontakten med hans barn. Jag kom dem väldigt nära och vet att de saknar mig, precis som jag saknar dem. De är 13 och 15 år. Deras mamma kommer jag också bra överrens med, så jag tänkte att man kanske kunde hålla kontakten genom henne. MEN samtidigt så vet jag inte om det är så bra. Har som sagt var fortfarande starka känslor för deras pappa och jag vet inte om jag klarar av att höra om han träffar någon ny eller inte. Eller om vad han gör och inte gör.
I morgon (13/6) har barnen examen. Ska jag åka dit då?
Har pratat med kompisar om detta och alla säger olika. De flesta säger att jag måste vara egoistisk och bryta helt eller åtminstonde ett tag eftersom det fortfarande finns så starka känslor i det hela, de menar att jag kommer att fastna i denna onda cirkel. Andra säger att jag kan träffa dem.
Åhhh, snälla hjälp vad tycker ni???