• I Love You Three

orkar snart inte mer..

Nu e de 3:e heljen killen e ute,..

vi har vart ett par sen ja va i 2:a månaden och sonen är nu 1 månad gammal...

jag vet, han är inte pappa till barnet o har därför ingen skighet att  vara hemma.. men han har ju valt att vara med mig så han borde väll ha någon sort skyldighet?

Nu e de så att han vart ute flera heljer inrad..  kommer inte hem då han lovat, orkar snart inte mer.. senast idag fråga ja om hsn skule ut.. men nä de skulle han inte..

iaf så träffar vi några vännr till han.. o han sticker ut med dem.. morr! ja e så förbannaf.. trots att han lovat.. va ska ja göra:(

• Svar på tråden orkar snart inte mer..
  • Nicke

Säg åt honom att lugna ner sig?

• Zaria

Har också levt så, med en kille som inte var pappa till barnet, men man tycker endå de borde visa någon slags ansvar.
    Det är slut nu men pga andra saker...

Har ni satt er ner och pratat igenom saken? Vad säger han? Förstår han att du som nybliven mamma behöver hjälp och stöd och framför allt vill vara med honom (antar jag?)

Vad säger han då?

• I Love You Three

ja har ju  gjort de.. därav att han lovade o hålla sig hemma.. men tydligen funkade de inte.. :(

• Nicke

Sätt ner foten då. Inte mesa.
    Antingen vårdar han det han har hemma eller så hänger han med sina vänner jämt.
    Det är väl bara att välja.

• Nicke

Jag personligen skulle aldrig ta det.
    Visst, då och då spelar ingen roll men varje helg är kanske lite väl mycket för min smak.

• I Love You Three

jag har pratat med onom.. därför han lovade o vara hemma..
    så vi kunde mysa tillsamsn då de inte händer så ofta när lillen e så liten
    Han sa att han varit ute så han klarar si o vill inte att ja ska må dåligt över att var själv.. men tidligen va de skitnsack.. de stämmer ju inte då han g¨r ut även fast ja bad han flera gånger att vara hemma... menningen va att vi skulle städa klart.. o sen kolla på en film o äta gott tillsaman... men istället går han ut med polarna..:( 

Käns som typ att detta e inte de han vill.. att de inte blev som han tänkte sig... men han träffa ju mig då ja va gravid i ja tvkealänge innan vi blev ett par, men han övrtygade mig om att han ville vara nmed mig endå..

men nu vet ja inte... känns som han inte vill o de e därför han e ute jämtför att ja ska sticka eller nått.. ja vet inte

• I Love You Three

jo jag tyckr också att varje helj e för mycet.. visst om hanvill gå ut iband de ju bara normatl.. men varje jävla helj ursäkta.. näe de orkar ja inte.. ja vill väl ha sällskap.. hjälp mys o allt spnt ja med.. men som de e nu e ja ensam jämt.. de 'r tom på dagarna ensam, sen oftast på kvällar. o nu på heljer.. näe. usch

• Therese33

Tycker att du skall ställa krav på honom, annars gör slut och hitta någon som bryr sig om dig!

Svar på tråden orkar snart inte mer..