• ockra27

kontraströnken

i dag var jag och gjorde en kontraströnken på kk och det gick super bra jag hade fri väg i mina äggledare fast det gjorde ont när de blåste upp den lilla ballongen:/

Så nu har vi fått en diagnos oförklarligt barnlöshet så nu till hösten blir det insemnationer....

• Svar på tråden kontraströnken
  • Bellbox

ok... va bra då...

Besegra Clearblue-monstret !
  • Tualisa

Är din sambos prover bra oxå? Hurlänge har ni försökt, tänkte när du inte har några "fel" så kanske det har varit fel tidpunkt bara..

• Tualisa

Oki.. läste i din presentation.. Va tur att allt ser bra ut hos dig och honom. ska ni gå privat och insem. eller ska ni gå via landstinget?

• ockra27

vi kommer insem. genom landstinget. man får 4 försök på sig innan man går över till ivf.

• Tualisa

Va spännande. Hoppas ni lyckas då! vi ska försöka själv i sommar, har gått på utredning ett bra tag och gjort två ingrepp där dom tagit bort sammanväxningar. Nu ska vi fortsätta på utredning med försöka själva först. I höst tänker vi nog ta kontakt med en privat klinik och göra ivf eller insem..

• ockra27

hoppas ni lyckas oxå :D nu i sommar ska vi oxå försöka själv man slutar ju inte hoppas :P

• fru matte

Jag har precis avslutat vår utredning.
    Allt var ok men jag mådde pest efter spolningen! Så den vill jag aldrig göra om!

Jag ska gå på några piller som stimulerar ägglossningen lite mer över sommaren, händer inget då så ska vi gå vidare...

Hoppet är det sista som överger en, eller?

Svar på tråden kontraströnken