• Verkligen

Inte passa ihop?

Jag undrar lite över det här..
    En del har vart i förhållande i flera år, och försökt bli gravida utan reslutat. Sen gör dom slut, träffar ny partner och vips blir gravida.. Kan det stämma att en del inte passar ihop? Eller är det bara en myt?

När man sitter här barnlös och inte vet hur man ska orka leva vidare pga barnlöshet så griper man i alla trådar känns det som..

Vad tror ni?

• Svar på tråden Inte passa ihop?
  • M4delene

det är sant, ett par goda till min syster, har varit barnlösa i flera år, fast det inte var ngt fel på ngn av dem och läkaren kallde det bara att dom var ett omaka par för barnskpande ..
    ganska omöjligt för dem två att få barn

• Verkligen

Men är det vetenskapligt bevisat? Mitt hjärta brister om så är fallet.. För då kanske det är så för mig och min kille.. För vi är verkligen helt olika som personer..

• M4delene

Men jag tror inte det har att göra med hur ni är som personer, det är med dna och såna saker. om det är bevisat vet ja inte, men läkaren sa till dom att det var ganska omöjligt för dem 2 att få barn ihop för dem var helt omaka ..

• Gummiz

det är två blodgrupper som inte går ihop, det är det ni menar antar jag, sånt kan man kolla hos läkaren. Komme rinte ihåg vilka de var men kolla på hemsidan som ge blod har. där står det utförligt.

• Verkligen

oj då.. Är det alltså helt omöjligt då? För jag har vart gravid med annan kille, och han har barn sen tidigare.. Skit om det skulle vara så.

• Verkligen

såg att det kunde vara om en är negativ..men det tror jag inte att han är. jag är inte det iaf..

Svar på tråden Inte passa ihop?