Alla som kämpar och längtar efter första barnet! Tråd 3
Jaha.. ännu några månader har gått och det är dax att skapa ännu en ny tråd..... Hoppas att alla gamla hänger med och förgyller även denna tråden!!!....och självklart välkomnar vi alla nya!!!
Ja.... denna tråden är för alla som kämpar..längtar...och väntar på första barnet....där månader har blivit till år....För alla som förtvivlat ser alla andra runt omkring sig "plussa".....men aldrig fått känna lyckan själv.....
För att förtydliga det hela, citerar jag en av mina FL vänners kloka ord om tråden....och hoppas på att ingen tar illa upp då vi igentligen inte vill någon något illa...utan det är våra sorgsna och förvirrade barnasjälar som talar.........
" Om jag har förstått det hela rätt, så är väl ändå tråden till för oss som plågats och våndats över att inte bli gravida ?!
För oss som kräks på folk som pratar småbarn och blöjbyten, för oss som blivit så bittra att vi spottar efter gravida kvinnor med "bebis"-tröjor på sig..
För oss som får allergi utav att höra kvinnor prata om "planerade" barn och att de inte vill bli gravida så att de föder i slutet utav december.
För oss som har gett upp hoppet och hoppats igen, för att ännu en gång ge upp..
För oss som helt enkelt inte orkar med det hela längre..
... annars har jag nog gått fel... "
För nya nyfikna över tidigare diskussioner....här kommer länken....
www.familjeliv.se/Forum-11-261/m15204500.html
www.familjeliv.se/Forum-11-261/m18001446.html
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-04 11:46:39:
Alla är välkomna nya som gamla trådisar!!!!