• Moonwalker

Studentpresent 19-årig kille HJÄLP!!

Hej,
    studentpresenttips till 19-årig kille mottages tacksamt!!
    Inte bara pengar, annat kul förutom slipsnål???

• Svar på tråden Studentpresent 19-årig kille HJÄLP!!
  • Qiwie

Lite tips: En fin whiskey eller annan "lite finare" alkohol, tavla från ett riktigt galleri (kan vara bra att ha om man ska flytta hemmifrån snart som man brukar göra i den åldern), glas (typ fina ölglas eller whiskeyglas), fickplunta eller dyl. Hoppas du fick lite inspiration av dom här förslagen .

• the Makeupartist

en klocka, slips, guldarmband, machettknappar, pengar

• vivianne

Jag har använt kokboken jag fick i studentpresent regelbundet i över 15 år nu så det var en bra present! Till min bror köpte jag bra kockknivar (Global) och den presenten används dagligen.

• vilsen

temuggar, "flytta hemifrånservis", presentkort på IKEA (om det är någon som är på väg att flytta vill säga), tavla (gärna stor som täcker en hel vägg i nya lyan, alt. en "riktig" att ha hela livet så att säga), uppslagsverk (inte så billigt, nej ...)

• myspysan

Några snygga vinglas och en vinkaraff kanske...
    Halsand, armband, klocka...

mamma till en liten goding och syskonförsök igång...
  • johannaringer

Jag fick en jättebra bok av min syster som hette "Flytta hemifrånboken" när jag fyllde 18. Superbra med tips på vad man ska tänka på när man hyr/köper bostad och lite lätta recept och så.

• Åke

En fickplunta med sprit och en fin kniv från Fällkniven.

• angeleye82

ja har köpt 2 lite finare ölglas från ww.bluebox.se finns massa annat bra där också..

• Wilhelmine

Alla hushållsgrejer är bra (skålar, glas, blender, glassmaskin...), en bok (skönlitterär eller "presentbok"), biljetter till någon konsert etc.

• rayalott

jag köpte en halskedja/halsband till min bror,,, på guldfynd... man fick ett armband också... kostade ca.500 kr... han blev jätteglad!

• 68an

Bla. Guldfynd har några snygga killhalsband. En svar läderrem eller om det är något annat och på det hänger det silverfrägade berlock, eller mer som borstat stål. Dom kostar från 98 kr och uppåt. Dom har även några fina ringar, armband och örhängen i samma stil.

• Annica67

Här köpte jag en av presenterna till min son som tar studenten ....www.fotosmycket.se/ sedan har vi köpt lite annat plock som han har användning för när han flyttar hemifrån...har även köpt en Jack Daniels åt honom för det önskade han sig

• AbsoluteCilla

jag har köpt ett PSP till min 19 åringa bror som tar studenten i onsdag

• Rullstolen

Hej! Hittade en rolig sida du kan testa att söka på.. Du kan ställa in till vem det är brors /pojkvän/syrra/flickvän/mamma/pappa osv, hur dyrt det ska vara och vilka intressen personen har... Så plockar den fram det absolut bästa ;) riktigt kul faktiskt! Klicka på länken!Om du vill hitta en fin studentpresent

/Rullis

Svar på tråden Studentpresent 19-årig kille HJÄLP!!