• cosmonova

mors dag (sista minuten!)

Vad kan man ge till sin mamma i mors dag present? Jag kom just på att jag är ute i sista minuten! Affärerna är stängda och om man beställer nåt så levereras de ju inte förens nästa arbetsdag.. Känns trist att bara köpa en sketen blombukett på ica eller liknande.

• Svar på tråden mors dag (sista minuten!)
  • Nyfiken gul

Trisslotter eller andra lotter?

Kanske hitta något kul i mataffären att köpa - lusläser du hyllrad för hyllrad hittar du säkert något spännande/gott/intressant/roligt..

En lyxig tidning kanske?

Kombinera med en blomma så har du en perfekt present!

• hoppsan87

Baka en tårta! Det tycker jag är en bra present, dels visar det att man har ansträngt sig och dels behöver inte mamma bjuda på fika. Om du sen erbjuder dig att diska efteråt är saken klar! :)

• Angelflikkan

gör ett fint kort och köp en fin blomma.. då blir hon glad. .-)

• jenny b

inga barn som kan måla en kruka till en blomma?

en kvinna utan mage är som en säng utan kudde
  • affliction

Gör ett fint kort där du bjuder in henne till middag, bara du o hon, antingen att du fixar med maten eller att du bjuder ut henne på restaurang vid något tillfälle. Det tror jag hon skulle uppskatta!

• LillaEllan

nån bok?? brukar alltdi finnas på ica.
    på ica maxi har dom ju alldeles för mycke saker där kan du nog hitta en hel del

• nelly 1

vi har stående present....rosbuskar
    Iår får hon även en lökhackare.

Sambons mamma kommer få ett fotografi på alla hennes barnbarn, var i väg till fotografen och fixade vilket kräver en hel del då dom 10 barnbarnen bor härsan och tvärsan över landet.
    sen blir det väl nån blomma till det

• Jenza

Liljekonvaljer går ju att plocka nu. Dom är jättefina!! Plocka en super stor bukett!

• Jenza

Eller en prenumeration på en tidning, man kan ju göra presentkort själv

• kidA

jenza

är inte de fridlysta

busbebis i magen i v 28 o busungar hemma födda -06 o -00
Svar på tråden mors dag (sista minuten!)