Någon som är adopterad från Sydamerika?
Hej jag är en fem barnsmamma som är adopterad från Bolivia jag tycker det skulle vara kul att få kontakt med andra adopterade från Bolivia eller Sydamerika. Mvh Maria
Hej jag är en fem barnsmamma som är adopterad från Bolivia jag tycker det skulle vara kul att få kontakt med andra adopterade från Bolivia eller Sydamerika. Mvh Maria
Jag är adopterad från Ecuador
Jag är adopterad från Chile.
Hej!
Jag är adopterad från Brasilien.
Mvh Maria
jag är adopterad från chile oc väntar vårt första barn i okt
Här är en från Chile!
Just ja, kanske ska tillägga att jag också väntar mitt första barn tillsammans med min sambo. Han är dock finsk/svensk/norsk, en riktig häxblandning ;) Så det kommer bli så spännande att se hur våran bebis kommer se ut...
BF 23/9, håll tummarna!
Inte jag tyvärr, men min syrra är från Chile..
Kokoo. Är adopt. Fr Peru.
- märkligt nog hade jag hellre varit fr brasilien hahaha
Här är en till adopterad från Chile! *vink vink*
Hola! Jag är adopterad från Colombia och väntar mitt 2:a barn
hejsan.. här har ni en som e adopterad från colombia... Cali närmare bestämt
Hur många har varit tillbaka till Chile och hälsat på`???
Hej adopterad från Chile, har 3 barn
Adopterad" från " Venezuela men född i sverige! Två barn en blond o en guld brun!
Är född i Bogotá Colombia. Fyllde 30 igår faktiskt. Kom i mars
-78 ca 7 mån gammal. Har storasyster fråm Korea. Fick tvillingar, Alma och David i Januari. Är uppvuxen i Lund, men bor sen flera år i Stckholm. "Tvillinglivet" är underbart och hektiskt!!!! Vill ha fler! Ett tvillingpar till kanske - men inte på flera år tack!
Hej! Jag är också adopterad från Bolivia. Född i La PAz Jag har en dotter som är 6 år.
Hej! alla i tråden jag har bytt signatur och allt på min sida är nytt,ha det bra alla som läser detta.Hoppas det kommer fler på tråden. Mvh Maria
Hejsan
jag är adopterade från Colombia,jag är 21 år och bor i sthlm =))