• Winnie

En historia som förhoppningsvis ger lite hopp

Hej!

Tänkte bara berätta lite om vad som hänt mig för att förhoppningsvis ge någon här inne lite hopp.

Vi fick vår son i februari 2006, han blev till på första IVF-försöket. Vi fick "diagnosen" oförklarligt barnlösa efter vår utredning. Nu är jag gravid igen, väntar barn nr 2 och är beräknad till sista nov! Det lyckades på fjärde försöket efter att vi bestämde oss för att börja försöka!

Har lite svårt att fatta att Jesper ska bli storebror, men jag vänjer mig nog vid tanken . Trodde ju aldrig att det skulle lyckas på naturlig väg eftersom vi fick göra IVF på 1:an...

Lycka till alla ni som kämpar därute, jag vet hur ni känner...

• Svar på tråden En historia som förhoppningsvis ger lite hopp
  • Kickan80

Tack det kan behövas......
    Lycka till!!!

• LillaAnna72

Underbart!! Grattis! Har hört flera som blivt spontant gravida efter både insemination och ivf!

• Leilani

Grattis!
    Men jag tycker diagnosen "oförklarligt barnlös" är dum, det finns en förklaring till allt, forskningen har bara inte upptäckt alla varianter som finns av fertilitetsproblem ännu.

• pejio

Grattis, vad roligt. Har själv hoppats på något liknande men det verkar bli IVF igen för oss.

• millimoll

Grattis!! Verkligen skönt att höra att det finns en chans att slippa gå igenom detta igen.

• Winnie

Tack för era gratulationer!

• Gosevännen

Härligt!! Grattis! Och tack för uppmuntran! Så ni lyckades bli gravid med nr 2 på "naturlig väg"?

Svar på tråden En historia som förhoppningsvis ger lite hopp